Haha, men jag är ledig från jobb = inbillad lördag!![]()
Då kan jag godkänna det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, men jag är ledig från jobb = inbillad lördag!![]()
Varit ute på en ordentlig ridtur där vi gick igenom alla väderslag, började med en rejäl åskknall och sen växlade det mellan sol, spöregn och hagel. Dyngsur och trött men mycket nöjd med både mig själv och Annie
Nu ska jag tända en massa värmeljus och krypa ner i soffan.
Särbon är i Knäred och borrar och ringde mig tidigare idag. De kunde inte jobba eftersom det åskade (riggen är en magnifik åskledare) SAMTIDIGT som det snöade!![]()
![]()
Aprilvädret verkar slå alla rekord i årSärbon är i Knäred och borrar och ringde mig tidigare idag. De kunde inte jobba eftersom det åskade (riggen är en magnifik åskledare) SAMTIDIGT som det snöade!![]()
![]()
Det var vi med om en valborg för ett par år sedan, först snöade det, sen brakade åskan lös...Särbon är i Knäred och borrar och ringde mig tidigare idag. De kunde inte jobba eftersom det åskade (riggen är en magnifik åskledare) SAMTIDIGT som det snöade!![]()
![]()
Det var kylskåpsrester allt i hop utom kycklingen. Ibland har man tur@Voff det där måste testas, lät som mat för mig, enkelt och verkar gott.
Kul med nya kompositioner i köket.
/hallonsaft har precis petat i sig en inte allt för spännande smörgås.