Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 812
Status
Stängd för vidare inlägg.
La upp bild idag :p

13087748_10154736655006102_1305753333246096728_n.jpg

Varit ute på en ordentlig ridtur där vi gick igenom alla väderslag, började med en rejäl åskknall och sen växlade det mellan sol, spöregn och hagel. Dyngsur och trött men mycket nöjd med både mig själv och Annie :)
Nu ska jag tända en massa värmeljus och krypa ner i soffan.

Särbon är i Knäred och borrar och ringde mig tidigare idag. De kunde inte jobba eftersom det åskade (riggen är en magnifik åskledare) SAMTIDIGT som det snöade! O_o :rofl:

Hittade en gorbys pirog i frysen. Vilken delikatessmåltid :rofl:
Är så sjuuukt godissugen. Jättejobbigt. Har dessutom gått upp i vikt och allt! sätter sig på magen. Skojar inte när jag säger att jag ser gravid ut :mad:

Funderar på hur dags jag ska gå upp imorgon. Den nya hovslagaren ska komma klockan 9 och det är bra om jag har hunnit rida en ponny innan dess. Mocka och sånt gör jag ju under tiden hästarna skos.

På väg mot jobb.
Supertrött, sov bara tre timmar när jag kom hem. Kommer dessutom komma hem en timme senare imorgon, kommer vara svimfärdig av trötthet :(

Blev övertid idag på praktikens sista dag. Tråkigt att det är slut men håller tummarna att jag får hoppa in vid behov.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
292
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 49 50 51
Svar
1 014
· Visningar
29 582
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 882
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka