BläJag har trååååkigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
BläJag har trååååkigt
Klart imorgon blir en bra dag!Snart dags att sova! Och förhoppningsvis blir morgondagen en bra dag!
Senaste dagarna har det varit mycket jobb men nu ska jag vara ledig i några dagar. Känns fantastisk skönt! Tror jag ska fira det med lite glass![]()
Vad ska vi gööööra?Jag också![]()
Sova ut är Hääärligt! Vad för VFU? Och jääj you!Första veckan på VFUn är klar, så nu tar jag helg! och det ska bli så galet skönt att sova ut imorgon![]()
Vad ska vi gööööra?
Vad ska vi gööööra?
Kallt ju! Plus att vi ska vara rädda om de stackars djurenHitta någon öde skogs väg och streaka för att skrämma slag på djuren?
Men wow imponerande!Idag har jag testat på hur det är att köra lastbil på en smal trä bro.
![]()
Jag borde packa och fundera ut vad jag behöver ha med imorgon. Och om jag ska vara nervös eller inte.Väldigt bra fråga. Jag borde egentligen städa men...![]()
Fick dock inte ha med släpet, men de va nästan så man drog in magen när jag åkte över.Men wow imponerande!
Jag förstår det. Jag gjorde det nästan när jag såg bilden ju.Fick dock inte ha med släpet, men de va nästan så man drog in magen när jag åkte över.![]()