Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag funderat länge nog. Är Ganster en häst?Väntar på bussen. Gangstermys snaaaart!
Varvar ner innan hemgång. Ska stanna till och köpa en blombukett på väg hem. Ikväll ska vi nämligen på musikalpremiär. Tonåringens första scenframträdande.
Nä, Gangstern är ingen häst. Det är en helt fantastisk vän.Nu har jag funderat länge nog. Är Ganster en häst?
Tar gärna tipsHojta till om ni vill ha några tips!![]()
Ska bli riktigt spännande! Hennes dröm är att bli skådespelare, så det här är väl ett första steg på vägen.Spännande! Hoppas att det går bra![]()
Aha okej. *fniss*Sorry skrev ett inlägg jag ville skulle mena en sak men det lät fel haha
Mobi
Mobilens tangentbord hängde sig och sen postades inlägget innan jag skrivit det jag ville.
Äsch, jag kan ta ett par ångestdämpande så kommer allt låta logisktMobi
Mobilens tangentbord hängde sig och sen postades inlägget innan jag skrivit det jag ville.
Men inlägget blev inte som jag tänkte ändå så raderade det
Lät helt fel när det blev postat.
Skyller på alla smärtstillande för tandvården hahaha
Gör ni det måste ni åka via Röros, det är magiskt vackert där! Plus att det är inte jättelångt till Trondheim![]()
Och eftersom jag ständigt är ologisk så go for it @Sonic76Äsch, jag kan ta ett par ångestdämpande så kommer allt låta logiskt![]()
Om inte alla gamla hus i Röros är rivna, så kan du besöka gatonna där det mesta av vinterscenerena från PippI och Bråkmakargatan är inspelade
Vet inte när det klassades som världsarv, så mycket kan ju ha hänt från inspelningarna på 60-70 talet, till husen/gatorna hamnade på UNESCOs lista.De får väl inte riva något där eftersom det är världsarv?