Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 812
Status
Stängd för vidare inlägg.
Lördag: Släppa ut hästarna och fixa stallet, fixa fransarna, hämta ut glass jag beställt från Mormor Magdas, köpa Mors dag-present till mamma, rensa ogräs på baksidan och städa hela huset.
Söndag: Fixa stallet inklusive rida en ponny, städa det jag inte hann på lördagen, dottern kommer hit och så ska vi gå på fotboll.

En ganska lugn helg alltså :)

Idag har jag fixat lite i trädgården. Blev lite spring hit o dit då det jäkla vädret inte samarbetade. Sol-störtskur-sol-blåst så in i helvete-sol Trötsamt är bara förnamnet. Åkte till stallet och fixade. Lilla bruna blev tömkörd och tackade för det med att ha för brått in i stallet så min fot blev mos. Nu har jag ätit och ska slöa i soffan.

Kanske läsa i en av de andra trådarna. Kan inte bestämma mig för om det är tragiskt eller upprörande hur vissa resonerar. Mycket förvånande är det iaf

Igår kväll skakade jag och frös som en besatt. Slocknade direkt jag la huvudet på kudden. Hostat på jobbet idag och inte varit riktigt närvarande.

La mig på soffan när jag kom hem för några timmar sedan och slocknade direkt. Fleecejacka tjocka mjukisbyxor och en fleecepläd över. Trots det frös jag.
Har lovat bort mig på fika imorgon men tror bestämt att jag ska ställa in och bara ligga i soffan. Tror det behövs.

Förbannade förkylning som inte ger sig. Nu har det pågått i två veckor. Vet itne om jag varit så sjuk så länge någonsin? Snyter och hostar tjockt och grönt dessutom. Känner mig oerhört fräsch och attraktiv......

Jag har inte tid med det här!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
292
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 48 49 50
Svar
980
· Visningar
28 631
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 879
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka