Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Undrar om jag är osynlig på riktigt? Åtminstone halvt?
Idag var det en man som bara gick rakt in i mig, när jag upplyste honom om det blev han arg och...well...sparkade mig på benet. På högerbenet, naturligtvis. Han sparkade inte hårt, men själva grejen och varför, varför mitt stackars högerben? :(
Jag sa precis vad jag tyckte och tänkte om svinet medan jag (något överdrivet,kan jag väl erkänna. Då.) haltade därifrån...
Liksom, först en biliist, sen en kärring med kundvagn och nu den där.
Och så allmänna känslan av att inte synas, att vara osynlig, i vägen och ovälkommen.
Hade gärna sluppit få den bekräftad liksom. :(

Tittar på Kung fu panda 2 och dricker vaniljte. Ska baka något till i morgon också, får besök av en kompis jag inte sett på länge :)

Snart dags för kräftor!

Är inte det lite tidigt? ;)
Kan aldrig vara för tidigt för kräftor! Vi åt förra helgen, fast de var frysta.. :cautious: Men väldigt goda! :d

Själv är jag proppmätt och väldigt nöjd, vi åt på samma ställe som vi hade bröllopsfesten och konstatera att maten fortfarande är precis lika god. :d:love: Ett glas rödvin och en cappuccino och jag känner mig väldigt nöjd med dagen. Sen blir det nog lite chips senare i kväll. :angel:

Fick ett spontant mail idag. Blev sjukt glad!
"Hej XXX, fick bästa vibbarna från dig på minglet häromdagen och känner att vi måste styra upp en vin- träff! Hör av dig om känslorna är ömsesidiga! Mvh xxx"

Älskar sånt här! Snubben är 110% gay men har nu alltså en ny vän! LOVE IT! :banana:

Funderar på att trotsa regnet och gå en sväng. :up: Önskar att jag hade haft lite sällskap dock, så trött på att vara själv hela tiden. :(

Känner mig trött och slut utan nån riktig anledning.
Orkar knappt med nåt
Har ätit tillsammans med grannarna idag men sen blev jag helt färdig.
Ska snart ut med hunden sen däcka i sängen .

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
259
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
591
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 836
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 80 81 82
Svar
1 630
· Visningar
58 400

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka