Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ska jag banne mig göra. Och tvinga Gangstern att skicka lite spellistor på spotify så jag får lite ordentligt basdrag..Äsch, peppa dig med lite våldsbejakande rap![]()
Det är nog egentligen rätt bra för jag vet inte om jag eg behöver mer skor. (Jag behöver ALLTID mer skorOturligt nog tror jag att de flesta är 39-40.
Har så mycket skor som är trampade snett och inte alls hela, borde investera i ett par nya och kasta de en miljon halvtrasiga.
Det är nog egentligen rätt bra för jag vet inte om jag eg behöver mer skor. (Jag behöver ALLTID mer skor)
Det är nog egentligen rätt bra för jag vet inte om jag eg behöver mer skor. (Jag behöver ALLTID mer skor)
Fina, men inte vita ju.@bumpo jag kom på att du letade sandaler.
Dom här har jag och dom är jättesköna: https://www.zalando.se/marco-tozzi-sandaler-sandaletter-nut-m3111i010-o11.html
Finns andra liknande också där.
Det som är på agenda att införskaffa är ett par ljusa, helst vita, sandaler. Annars så ett par ljusa heels. Alla mina skor är ju mörka...Vad saknar du i skoväg?
Jag veeet, jag har liksom en och en halv sopsäck med skor..Tänk på Imelda!
Måste sära på mina två växter, de har börjat klänga på varandra och jag hör viskningar om giftermål dem emellan.![]()
Jag veeet, jag har liksom en och en halv sopsäck med skor..![]()
Skor, sa nån skor?Alla skor skickas asap till mig om de är stl 36-37-38. Capish?
![]()
Jag lever i heels igen. Har alltid älskat det. Till mina föräldrars förskräckelseHar haft sådana problem med vad jag antar varit en hälsporre under flera år att jag vant mig vid gympaskor. Heels dödar mig.![]()
NäääääjHar en säck skor i bilen. Lite dyrt att skicka så det åker på tippen imorgon![]()