Jag kan ha råkat ta taxi från party i Malmö direkt till stalltjänst på FlyingeJag may or may not ha kört 30 tons grävmaskin i 15 cm stilettklackar och full partyutstyrsel.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan ha råkat ta taxi från party i Malmö direkt till stalltjänst på FlyingeJag may or may not ha kört 30 tons grävmaskin i 15 cm stilettklackar och full partyutstyrsel.![]()
Det är rätta takter det.Jag kan ha råkat ta taxi från party i Malmö direkt till stalltjänst på FlyingeUtan att byta om mellan
![]()
Det gör inte jag heller, jag kan dampa ihop fullständigt på genuint stenkorkade människor som inte ens kan förstå den enklaste instruktion som typ "stäng den högra kranen" och får frågan "åt vilket håll" när det är en kulkik med rakt vred.Idag kl 15 ska jag prata med chefen om kollegan jag inte tål. Börjar tro att det är ngt fel på mig. Men jag klarar verkligen inte av genuint korkade personer
Vilket program kör du?Har lyckats klura ut en sak i ett GIS-program jag aldrig använt förut!Visserligen en väldigt simpel sak men ett steg i rätt riktning
Jag har nämligen nästan aldrig hållit på med GIS heller![]()
Vilket program kör du?
QGIS har jag också på egna datornFreeware, QGIS som tidigare hette Quantum GIS. Jag håller på att lista ut hur man får in och georefererar kartor men det är lite motigt![]()