Det stod väl i inlägget att hans lön skulle öka med hans erfarenhet. Då utgår jag ifrån att han får lön.
Jag hoppas på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det stod väl i inlägget att hans lön skulle öka med hans erfarenhet. Då utgår jag ifrån att han får lön.
Jag vet inte vad han får för dessa dagar, men jag vet att försäkring och sånt skulle betalas av arbetsgivaren senBara en liten notis. Om han arbetar utan kontrakt nu så innebär det även att han arbetar utan försäkring och gratis
Ägaren hotade med att ringa polisen om vännen gjorde såDet är inte så svårt att få lön från både jobb och mig.verket. tyvärr hinner dom inte alltid med. Vet flera som har råkat ut för det pga mig.verkets slarv /tidsbrist.
Ja, faktiskt så går det snabbare att göra så.Ägaren hotade med att ringa polisen om vännen gjorde så![]()
Men viktigast är att alla tillstånd är klart. Det med pengar från två håll går alltid att lösa smidigt.Ägaren hotade med att ringa polisen om vännen gjorde så![]()
Ja jag vet inte alla detaljer hur allt skulle lösas men det skulle gå rätt till iaf som jag fattade det (att han skriver upp sig/sina arbetstider i sån där bok från skatteverket vad det nu heter osv..)Men viktigast är att alla tillstånd är klart. Det med pengar från två håll går alltid att lösa smidigt.
Hoppas allt löser sig till det bästa för dig.Jag hoppas på det
Hoppas att allt går rätt till för din kompis och att han får ett bra jobb med bra lön nuJa jag vet inte alla detaljer hur allt skulle lösas men det skulle gå rätt till iaf som jag fattade det (att han skriver upp sig/sina arbetstider i sån där bok från skatteverket vad det nu heter osv..)![]()
Här snöade det igår.Strax framme på jobbet. Härligt väder idag![]()
Vi fick kanske 3-4cm snö igår kväll och inatt![]()
Nej fy fan!
Här har man kommit till jobbet och är lagom mosig i skallen. Jobbade på mässa igår tills 21.
Massor av roligt och jag insr mer och mer hur lyckigt lottad jag är som landat detta jobb
Hej Härliga fredag och Helg