Vad missbrukar ni i värmen?

Ica’s lightsaft med annanas dricker jag galna mängder av just nu.

Sen är jag sugen på salta chips o saltlakrits men har lyckats stå emot ganska bra hittills. Men snart är det semester och då brukar all självdiciplin flyga sin kos i samma stund som jag stänger kontorsdörren. Så jag misstänker att det är ngt jag kommer missbruka inom kort. Typ om tre dagar...
 
Haha, precis så är det! Givetvis är det väldigt stressande både för melonmamman och bebisen, men jag bryr mig inte ett dugg om melonplågeriet, för det är så gott :devil:

Skämt åsido är minivattenmelon en egen sort av vad jag vet! Tycker de brukar vara godare, och om inte annat är jag helt enkelt för lat för att släpa hem en fem kilos normalstor vattenmelon. :p
Fördelen med minimeloner tycker jag ovkså är att om dom är sådär läbbiga (mjöliga och på väg att bli dåliga) så känns det inte lika illa att slänga en liten melon som en stor :o Plus att det är mycket färre kärnor i dom små melonerna! Dock är dom större godare, om en hittar en riktigt bra, tycker jag. Men oftast är latheten större än kravet på smak :D
 
Ica’s lightsaft med annanas dricker jag galna mängder av just nu.

Sen är jag sugen på salta chips o saltlakrits men har lyckats stå emot ganska bra hittills. Men snart är det semester och då brukar all självdiciplin flyga sin kos i samma stund som jag stänger kontorsdörren. Så jag misstänker att det är ngt jag kommer missbruka inom kort. Typ om tre dagar...
Ananas, det lät gott! Vet att jag druckit samma fast med lime.
 

Liknande trådar

Hästvård Min häst hade varit orolig i hagen och rusat runt en del innan det upptäcktes. Brukar vara lugn ensam i vanliga fall.. Nu har han varit...
Svar
3
· Visningar
1 510
Senast: Vintersol
·
Hästhantering Igår var det den varmaste dagen i Halland på över 42 år. Noterade att en del hästar fortfarande hade på sig samma täcken på sig som de...
2
Svar
39
· Visningar
4 814
Hästvård Min donna hade på sig ett för varmt täcke ett par dagar (pga galna väderomslag och jag var bortrest) och när vi tog av täcket åkte manen...
Svar
5
· Visningar
1 538
Senast: clubman
·
Hundhälsa Min hund mår verkligen inte bra av värme. Inga promenader, ens, under varmaste tiden på dygnet, får ta igen det hela sent på kvällen och...
Svar
10
· Visningar
5 902
Senast: Berin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • HusdjursGPS
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp