Förstår mig inte på människor som ställer sig och börjar köa så snart personal vid gaten dyker upp, framförallt inte på flyg med redan bestämda platser 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dessutom brukar det ofta vara "ni med nummer xx-yy kan komma fram så får ni andra gå på sen"Förstår mig inte på människor som ställer sig och börjar köa så snart personal vid gaten dyker upp, framförallt inte på flyg med redan bestämda platser![]()
Vi brukar ju alltid ha samma väder så vart är mitt regn?!Det regnar![]()
Vi brukar ju alltid ha samma väder så vart är mitt regn?!![]()
Prova tråden om kreativa stavningar.@Magiana dum mot mig! Otänkbart eller inte en alls! Hon får mig att utväklas
Genom att påpeka hur något ska stavas, så poängterar man också att det är felstavat. Varför gör man det? Knappast för att vara snäll i alla fall.Hur i hela friden får du det till ett tjuvnyp?
Det är fullt möjligt att leverera pikar med ett leende.Så var det inte menat,såg du inte den lilla glada gubben efter inlägget?
Förstår mig inte på människor som ställer sig och börjar köa så snart personal vid gaten dyker upp, framförallt inte på flyg med redan bestämda platser![]()
Åker tåg till Linköping med årets störigasrr sällskap.
![]()
Det är han och han firar resan då och då med en liten sångMen han ser ju upprymd ut![]()
Det är han och han firar resan då och då med en liten sång
Just nu slappar han dock. ^^
Jag har jobbat hårt med stavningen under tiden.
Nu är ju inte dobbis min favoritperson (..)
För att det är så. Hen kommer med oerhört elaka kommentarer till mig ideligen. Du vet, jag är ju inte änka för vi var inte gifta.Men så onödigt att skriva så? Varför?![]()
För att det är så. Hen kommer med oerhört elaka kommentarer till mig ideligen. Du vet, jag är ju inte änka för vi var inte gifta.