Jag gör oftast det, men såna saker gör så sjukt ont i hjärtat.Kan du inte försöka ignorera?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gör oftast det, men såna saker gör så sjukt ont i hjärtat.Kan du inte försöka ignorera?
Men ge dig nu. Det är inte läge att diskutera vad som egentligen menades när det var skrift - utan tonfall. Det levererades med en smiley.Det är fullt möjligt att leverera pikar med ett leende.
Och du kallar mig ordningsman?Men ge dig nu. Det är inte läge att diskutera vad som egentligen menades när det var skrift - utan tonfall. Det levererades med en smiley.
Det känns som du utkämpar en privat strid här inför öppen ridå. Sköt sånt via PM. Och sluta rycka ut till försvar så fort någon andas något till @Tranan. Var och en kan sköta sina egna strider.
Genom att påpeka hur något ska stavas, så poängterar man också att det är felstavat. Varför gör man det? Knappast för att vara snäll i alla fall.
Kan du inte försöka ignorera?
Det är svårt med det skrivna ordet. Ibland blir det fel utan att man förstår det. Ibland kan jag läsa mina inlägg i efterhand och tänka "oj vad dryg jag verkade".. eller så menade jag ju inte!
Rent krasst är du ju inte änka om du inte var gift. Men det gör ju inte din sorg och saknad mindre. Det är såklart onödigt att påpeka detta, men du har väl själv en diagnos och vet hur det kan vara när man inte riktigt kan göra avvägningar socialt? Bara en tanke![]()
Smiley eller inte. Man kan såra med och utan små smileys. Och vad rör det dig? Eller tar Du illa vid för att jag har ett förhållande här på tråden? Jag vet inte vad @Magiana tänker eller vill skriva. Hon är fult kapabel att ta sina egna beslut i alla fall utan min hjälp. Och om hon skriver så skriver hon. Förövrigt har du inte en blekaste varför jag är som jag är och det kan vi ta mellan ögonen. Det är inte för ett publikt forum. Jag klara också av mina egna strider men gillar om man får hjälp. Men hjälp med stavningen med små smileys slipet jag gärna. Men jag tror att den som stödjer någon som hackar på någon svagheter, brister eller handikapp är på fel sida i livet.Men ge dig nu. Det är inte läge att diskutera vad som egentligen menades när det var skrift - utan tonfall. Det levererades med en smiley.
Det känns som du utkämpar en privat strid här inför öppen ridå. Sköt sånt via PM. Och sluta rycka ut till försvar så fort någon andas något till @Tranan. Var och en kan sköta sina egna strider.
På ett annat forum där jag är med var det en person som verkligen finslipat konsten att komma med sylvassa pikar och sedan avsluta medSmiley eller inte. Man kan såra med och utan små smileys. Och vad rör det dig? Eller tar Du illa vid för att jag har ett förhållande här på tråden? Jag vet inte vad @Magiana tänker eller vill skriva. Hon är fult kapabel att ta sina egna beslut i alla fall utan min hjälp. Och om hon skriver så skriver hon. Förövrigt har du inte en blekaste varför jag är som jag är och det kan vi ta mellan ögonen. Det är inte för ett publikt forum. Jag klara också av mina egna strider men gillar om man får hjälp. Men hjälp med stavningen med små smileys slipet jag gärna. Men jag tror att den som stödjer någon som hackar på någon svagheter, brister eller handikapp är på fel sida i livet.
Jag påpekar ofta att folk stavar eller uttalar saker fel och inte fasen gör jag det för att jag är elak eller vill ge någon ett tjuvnyp.
Gör du det till okända? Varför?
Jag avskyr verkligen det ordet! Antingen skriver jag fel eller så skriver jag rätt men min hjärna skriker åt mig att korrigera mitt misstagLäser just om en bok som är "bra i sin changer" på facebook och sitter på händerna för att inte kommentera![]()
Skriver du också changer alltså? Det är så gräsligt.Jag avskyr verkligen det ordet! Antingen skriver jag fel eller så skriver jag rätt men min hjärna skriker åt mig att korrigera mitt misstag![]()
Läser just om en bok som är "bra i sin changer" på facebook och sitter på händerna för att inte kommentera![]()
Varför tvungen att läsa det där flera gånger för att förstå vad som menadesLäser just om en bok som är "bra i sin changer" på facebook och sitter på händerna för att inte kommentera![]()