Ah då förstår jag! Vi ska lämna hunden innan kl 12 så vi kanske springer på varandra på Arlanda!Tisdag lunch. Men A och jag ska på begravning imorgon så vi tappar ju en dag typ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah då förstår jag! Vi ska lämna hunden innan kl 12 så vi kanske springer på varandra på Arlanda!Tisdag lunch. Men A och jag ska på begravning imorgon så vi tappar ju en dag typ.
Vår flight går 13Ah då förstår jag! Vi ska lämna hunden innan kl 12 så vi kanske springer på varandra på Arlanda!
Katastrofernas paradis alltså.Alltså herregud vilken morgon. Vaknar upp som ett vrak med oklara minnesbilder av marmorstatyer, Cornelis och att jag twerkat
Iallafall, tar mig till soffan och får då ett meddelande att butikspersonalen är för bakis för att jobba, samt detaljer om spyor och minnesförluster. Kaos.
Springer alltså ut och står nu i butiken. Såg nyss i spegeln att jag har mascara på ENA ögat![]()
Åkte till stan för att köpa en tetra grädde och en Fun apelsin.
Gick på 370 spänn....
Vaknade med nackont och hemsk migrän .så nu har jag kräktes fler gånger och katten är dålig i magen och han har kräkts i varje rum så jag har fått städa undan det och hålla undan hunden då han tycker det ser gott ut.nu har piller börjat verka så det har släppt en del . Hoppas på att dagen bara blir bättre