Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fyfan. Kom på att jag skulle promenera till Söder iklädd yllekjol i två lager. Är nu en svettpöl. Var visst lite varmare än förväntat :wtf:

Segt idag. sovit dåligt pga drömmar och hosta. Hade ont i käken igår utan anledning. I morse fick jag svaret, en visdomstand hade beslutat sig att krypa upp lite mer med resultatet jättesvullet och ömt tandkött som var i vägen :meh: Men det har lagt sig nu skönt nog!
Jag har också en sån visdomstand som är typ övervuxen av tandkött. Får ont där ibland men det brukar hjälpa att borsta tandköttet fastän det gör ont. Bara ett tips.

Jag har också en sån visdomstand som är typ övervuxen av tandkött. Får ont där ibland men det brukar hjälpa att borsta tandköttet fastän det gör ont. Bara ett tips.
Ja jag försökte borsta lite extra där bak, som du säger är det inte skönt men det hjälper :) å så fluxade jag också. Brukar vara lite slarvig med det men tänkte att det kanske hjälper :rofl:

Men stackars dig! Buljong kanske kunde vara något?

@athena_arabians och @bumpo

Tack alla! Mår fortfarande pyton och illa, men tja, nu är jag trött på att vara magsjuk och det kommer inte något mer, *host* iofs kanske för att det inte finns något mer. Sushi stället ligger om knuten, undrar om en sushi skulle fungera? Ris, sjögräs och fisk/skaldjur + soja borde faktiskt vara snällt mot magen, särskilt om man skippar ingefära och wasabi.

Väntar på att potatis ska koka klart så ska jag äta en burk med surströmming

Ajdå. Undrar vad SD skulle säga om de fick reda på att du förstör "ur"svenska traditioner på det där viset.
Även jag som är invandrare har ju fått lära mig att surströmming avnjutes med tunnbröd och att det är Mattjesillen som skal ha potatis/nypotatis och gräddfil/cremefrache som tillbehör :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
910
Senast: Trott
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 212
Senast: Flixon
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 033
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 297
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka