R
Raderad medlem 68338
Jag vet vad som är problemet, det är återkommande dessvärre![]()
Ok! Tråkigt med återkommande ryggproblem, jag vet hur det är
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet vad som är problemet, det är återkommande dessvärre![]()
Ja i perioder är det ganska intensivt med mycket smärta. Nu har jag haft en lugnare period vilket gör smärtan mer påtaglig. Känner mig helt låst i bäckenet just nu, inte bekvämt direkt...Ok! Tråkigt med återkommande ryggproblem, jag vet hur det är![]()
Håller med dig @dobbis , klena ursäkter låter det som. Hon är väl vuxen den han bor ihop med ? Man ska gå sin egen väg i livet och inte leva för att tillgodose att andra lever sitt liv . Hade han lite stake så hade han lämnat henne pronto!!!Det där tycker jag låter som en jävligt dålig ursäkt för att äta kakan o ha kakan kvar.
Ja jag får se över om jag har nått att sälja, har ju min balklänning men känns som lite fel säsongJag har också sjukt dåligt med cash efter att jag lagt undan det som ska gå till kubaresan. Men säljer som sjutton på Tradera nu. Kanske ngt att testa?
Jag har också en sån visdomstand som är typ övervuxen av tandkött. Får ont där ibland men det brukar hjälpa att borsta tandköttet fastän det gör ont. Bara ett tips.Segt idag. sovit dåligt pga drömmar och hosta. Hade ont i käken igår utan anledning. I morse fick jag svaret, en visdomstand hade beslutat sig att krypa upp lite mer med resultatet jättesvullet och ömt tandkött som var i vägenMen det har lagt sig nu skönt nog!
Jag läste just inlägget igen. Kokt linolja? Vad jag lärt mig så lägger sig den kokta linoljan utanpå medan den råa linoljan tränger in.
Ja jag försökte borsta lite extra där bak, som du säger är det inte skönt men det hjälperJag har också en sån visdomstand som är typ övervuxen av tandkött. Får ont där ibland men det brukar hjälpa att borsta tandköttet fastän det gör ont. Bara ett tips.
Men stackars dig! Buljong kanske kunde vara något?
ÄckelpelleVäntar på att potatis ska koka klart så ska jag äta en burk med surströmming
Väntar på att potatis ska koka klart så ska jag äta en burk med surströmming