athena_arabians
Trådstartare
Kisse har förflyttat sig och ger nu matte kurrmassage på magen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja enligt somliga så är min semester slutJag mina rakblad och taggtråd ska sova nu. Vikariatet verkar vara slut nu![]()
Händer alla åkeriet.... inte bara ditt
Och då kan man ju undra vart "totalförsvaret" som inkluderar polisen håller hus...
Kisse har förflyttat sig och ger nu matte kurrmassage på magen![]()
Så du känner mig! Det visste jag inte.Ja, min vän tex är otroligt allmänbildad och har lätt att lära. Han är skärpt.
Men i skolan skulle det läras in via text och göras skriftliga prov. han fick urdåliga betyg och fick höra att om han bara skärpte sig skulle det gå, han var lat eller ännu värre dum och korkad.
Iom de dåliga betygen läste han aldrig vidare. Och han har alltid känt sig sämre än alla och behandlats som han vore det av många. Utöver att han behövt ha en del jobb han inte trivts på alls.
Samma när han skulle börja nätdejta och var orolig över att skriva sin text och dömas som idiot pga sina skrivsvårigheter. Alltså skrev han vad han ville ha sagt och jag rättskrev.
Så man kan ju hindras på så många plan av ett sånt handikapp.
Idag finns som tur är så mycket hjälpmedel för ungarna i skolan, med att få all undervisning i ljudform och erlägga muntliga prov etc. Men det har ju inte varit så så värst länge.
Min morbrors helt obepansarade Scania väger 12 ton....
Är du säker på att den är obepansrad?![]()
![]()
Han har trailerbil. Kör 24 meters ekipage.
Jag tog det som ett billig och lågt försök till härskar teknik och göra sig lustig över ett misstag.Tack,äntligen någon som fattade.
Så var det inte menat,såg du inte den lilla glada gubben efter inlägget?Jag tog det som ett billig och lågt försök till härskar teknik och göra sig lustig över ett misstag.
Bil med släp kallas det oftast, om han inte kör link, dvs 2 stk trailers bakom dragbil.
Rejäl magkatarr. Säkert pga stressen på jobb idag. Tur det blir lugnare i helgen.
Skicka hit medDet regnar![]()
Jag behåller det en liten stund till så jag slipper vattna på några dagar.Skicka hit med