Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror jag ska följa ditt exempelÄr småfull![]()
Är småfull![]()
Jag är glad att jag än så länge är pigg trots att jag imorse gick upp 5.27Tänker försöka vara vaken till åtminstone klockan 3.
Den idén spricker för mig, jag ska sätta mig bakom ratten imorgon förmiddag.Jag tror jag ska följa ditt exempel
Eller på Svenska, "Patrask möter verkligheten".Ser på Cops Reloaded![]()
Ägg, vitt bröd, ris, våffelsmet, makaroner, ris, spaghetti, tomater, svarta oliver, Gammal isbergssallad. Ett halvt paket bacon. Tomatsalsa och lite soppor man måste ha mjölk i. Ja jo, apropå apokalypsen skulle jag nog inte klara mig så bra.Jag har också en uråldrig burk yoghurt, inlagda persikor och en burk majskolvar.
Massor av olika asiatiska marinader och såser dock! Men bara tanken på att laga något gör mig matt och ännu mer illamående. @supersonic förslag om buljong och ett paket glasnudlar jag rotat fram skulle kanske inte vara helt fel.![]()
Ta bort den helt och ladda hem på nytt igen.Uppdaterade messenger på fb och nu kommer jag inte in. Och fb laggar som sjutton sen uppdateringen på mobilen.
Blir så less på eländet.
Har varit en redig jäkla skitvecka och det tar aldrig slut, men med sambon är det lugnt.
Så kan jag iaf försöka lösa allt det i lugn och ro men all annan skit och elände löser sig aldrig, ska bli skönt att jobba och tänka på annat nästa vecka.
Men se det gör jag med en speciell människa, vi har känt varann hela livet och han kallar sig själv för Nivea, fet och dryg och han kan vara riktigt dryg mot folk så jag m.fl. så när han är riktigt i sitt esse så tar vi alla tillfällen till att ge igen,,,,,Jag påpekar ofta att folk stavar eller uttalar saker fel och inte fasen gör jag det för att jag är elak eller vill ge någon ett tjuvnyp.
Med tanke på hur långt ner i spritträsket jag inte kommit så kan jag plätt lätt klara en blåsning i morgon på förmiddagen, har bara hunnit med en 6a BailyesDen idén spricker för mig, jag ska sätta mig bakom ratten imorgon förmiddag.