Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förbannat.

Kom hem och en dragkejda på tunneln har gått sönder. Eller ja, den har delat sig. Så jag får tillbringa minst en kvart med att svära när jag ska får ihop den igen. Mycket nyskapande svenska lär det bli.

Mitt eget fel eftersom jag lämnade den öppen utan att fästa den. :banghead:

Undra om jag ska lyckas hitta och ta bort den där "tråden" tandläkaren säger sig ha petat ner vid tanden, som ska innehålla infektionshämmande jox... Skulle ha den kvar i typ tre timmar iaf och det har det gått nu. Hungrig är jag med, men vet inte om jag vågar äta "redan"?
Har för övrigt hunnit sy 3 byxor med tillhörande mössa till prematurerna samt rensat ett stort komplicerat vinyltryck av en elefant, som jag ska trycka på en väska åt mig :)
Ät du, har haft samma problem och typ samma lösning. Så det är ok att äta

Ät du, har haft samma problem och typ samma lösning. Så det är ok att äta
Tack för svaret :) Funderar bara på vad jag ska hitta på att äta som inte behöver tuggas så mycket och som inte kommer hamna i tandkötts"fickan" :rofl: Hitintills har jag kommit på makaroner eller våfflor :angel:

Diskat. Plockat undan lite. Bokfört några papper. Ska ta mig ner till Ica och köpa några goda pommes eller nått till imorgon, jag och I ska grilla :)

Tack för svaret :) Funderar bara på vad jag ska hitta på att äta som inte behöver tuggas så mycket och som inte kommer hamna i tandkötts"fickan" :rofl: Hitintills har jag kommit på makaroner eller våfflor :angel:
Jag körde på nyponsoppa jag. Men hade en käkmuskel som blev infekterad på nåt sätt så fick inte in mat i munnen haha

Min bästa kompis arbetar som lärare på någon form av utbildning för vuxna som inte klarat av gymnasiet. I slutet av förra sommaren så råkade vi på en grupp av hennes elever när vi var på stan vilket ledde till en konversation på max fem minuter. Så döm av min förvåning när en av dem kom in på hennes kontor i november (!) och sa att jag var bra söt och undrade om jag var singel. Hon lyckades prata bort det där, men idag var det tydligen dags igen och han har bett henne ta bilder på honom han har skrivit en lista med information som hon ska bifoga, helst ville han ha med kukstorlek också, men där satte hon ner foten :D

Min bästa kompis arbetar som lärare på någon form av utbildning för vuxna som inte klarat av gymnasiet. I slutet av förra sommaren så råkade vi på en grupp av hennes elever när vi var på stan vilket ledde till en konversation på max fem minuter. Så döm av min förvåning när en av dem kom in på hennes kontor i november (!) och sa att jag var bra söt och undrade om jag var singel. Hon lyckades prata bort det där, men idag var det tydligen dags igen och han har bett henne ta bilder på honom han har skrivit en lista med information som hon ska bifoga, helst ville han ha med kukstorlek också, men där satte hon ner foten :D

Det sista känns kanske lite TMI :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
907
Senast: Trott
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 200
Senast: Flixon
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 80 81 82
Svar
1 628
· Visningar
58 365
Senast: Sel
·
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 268
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka