Barnet är på skolan och jag är snart hemma igen. En härlig höstdag som idag saknar jag verkligen rökningen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, på båda. Blir slö och vill helst inte använda dom dagtid av den anledningen. Men dom är himla praktiska nattetid, då dom både tar bort smärtan och ser till att jag är vansinnigt utvilad på morgonenNågon här inne som äter citodon? Blir ni trötta av medicinen?
Röka cigg?Barnet är på skolan och jag är snart hemma igen. En härlig höstdag som idag saknar jag verkligen rökningen![]()
Jag har inte heller någon vidare aptit just nu men löser det med Nutrilett måltidsbars om jag inte får i mig vanlig mat. Det är i alla fall något.Har fortfarande inte fått tillbaka aptiten, nu har den varit puts väck i snart en månad. Försöker att fylla på med kalorier i form av dryck istället för att inte må sämre än nödvändigt, men det är ju inte direkt optimalt att ersätta en vanlig måltid med saft och en bit godis, eller att tvinga i sig mcdonaldsstrips i bilen för att jag nästan svimmat i stallet.
Till frukost blev varm choklad idag, det blir ju åtminstone lite protein, b-vitamin och kalcium ifrån mjölken. Alltid nåt.
Om jag säger redan nu att jag planerar att göra en ostmacka till lunch, då måste det väl bli av?
Sånna är inget alternativ för mig. Har provat bars från flera olika märken när jag haft ont om tid att äta lunch och dom bara växer i munnenJag har inte heller någon vidare aptit just nu men löser det med Nutrilett måltidsbars om jag inte får i mig vanlig mat. Det är i alla fall något.
Sånna är inget alternativ för mig. Har provat bars från flera olika märken när jag haft ont om tid att äta lunch och dom bara växer i munnen
Jag får inte ens i mig en Japp när aptiten är bortblåstJag har faktiskt hittat några på ÖoB (av alla ställen!) som är godtagbara. Jag har alltid med mig när jag är ute i fält ifall något skulle hända.
![]()
![]()
Jag får inte ens i mig en Japp när aptiten är bortblåst. Tuggar och tuggar men det tar ju aldrig slut.
Mitt enda go-to är små förpackningar av diverse olika sorter. T.ex. en barnyoghurt, en liten påse strips, satsumas. Allt som snabbt tar slut och inte behöver tuggas särskilt mycket är att föredra.
Det ska provas vid lunchtid. Micrad ostmacka med oboy tillAh, är det så illa så förstår jag. När jag har riktigt dålig aptit brukar jag äta ost. Det ska mycket till innan jag inte får ner ost![]()