Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är någon stackare som designat den, fått huvudvärk och antagligen sparken.Haha...Den var så ful att jag nästan vill ha den....fast inte till DET priset
!! Vad är speciellt med den (förutom utseendet
)? Lyser den? Låter den? Något måste det ju vara med tanke på prislappen
!
Vilket fick mig att kolla väderleksrapporten inför imorgon, då vi ska på valpkurs. Not goodSka snart åka på hundkurs. Hoppas bara att vi slipper vara ute för det regnar till och från och är allmänt RUGGIGT.... Gnällig icke-utemänniska....Sist skulle vi börja med att träna inkallning och vi hann bli sjöblöta.
Du behöver nog inte vara rädd för att dom ska ta slutHmm jag som har ett presentkort på Jula men ska nog vänta med att använda det, borde ju bli mellandagsrea på dom där sen menar jag
![]()
Hoppas på halva priset så kan jag ha en på balkongen med, snacka om att skrämma bort fiskmåsarnaDu behöver nog inte vara rädd för att dom ska ta slut![]()
Jag blev sugen att köpa en och ställa i trädgården. Kanske med någon blinkande färgglad ljusslinga slingrad runt flamingon. Alltid retar det någonJust ja, jag var med om ett ordentligt trauma på vägen hit...![]()
![]()
OMG - VILL HAJust ja, jag var med om ett ordentligt trauma på vägen hit...![]()
![]()
Det skulle reta vildsvinen och du skulle ångra dig grymtJag blev sugen att köpa en och ställa i trädgården. Kanske med någon blinkande färgglad ljusslinga slingrad runt flamingon. Alltid retar det någon![]()
![]()
Hahahohohihi! Vem köper en JulFlamigo egentligen!
OMG - VILL HA
P.s vet ni någon bra samtals-terapeut till min make sen när jag köpt en...![]()
Inga vildsvin här men grannar däremotDet skulle reta vildsvinen och du skulle ångra dig grymt![]()
Alltså, jag kan inte låta bli att tycka att den är lite charmigJust ja, jag var med om ett ordentligt trauma på vägen hit...![]()
![]()
OMG - VILL HA
P.s vet ni någon bra samtals-terapeut till min make sen när jag köpt en...![]()
Går säkert lika bra det.Inga vildsvin här men grannar däremot![]()
![]()
![]()
Idag fick jag en mindre avhyvling av koordinatorn imorse. Ska jag läsa mellan raderna på det hen sa så har hen sockrat - elelr saltat - lite när hen hörde av sig till chefen.Missade detta. Vilken knäpp jävel till chef! Om arbetskompisar och koordinator godkänt borde chefen hört av sig till dessa istället om hen haft några problem med detta kan en ju tycka
When they go low you go high.Varit Vad gör man om hen beter sig som en idiot och börjar prata skit om en med arbetskamraterna tex
Ja, nu fick jag lite ångest faktiskt...
Diagnosen klar. Du är inte frisk.Alltså, jag kan inte låta bli att tycka att den är lite charmigDen hade nog gjort sig bra på min trapp när jag flyttar till huset
![]()