Vad pysslar vi med? Del LXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
22158037_182248489001332_1049741383541194752_n.jpg

:love: :d

Ska snart åka på hundkurs. Hoppas bara att vi slipper vara ute för det regnar till och från och är allmänt RUGGIGT.... Gnällig icke-utemänniska.... :p Sist skulle vi börja med att träna inkallning och vi hann bli sjöblöta.
Vilket fick mig att kolla väderleksrapporten inför imorgon, då vi ska på valpkurs. Not good :down:

Missade detta. Vilken knäpp jävel till chef! Om arbetskompisar och koordinator godkänt borde chefen hört av sig till dessa istället om hen haft några problem med detta kan en ju tycka
Idag fick jag en mindre avhyvling av koordinatorn imorse. Ska jag läsa mellan raderna på det hen sa så har hen sockrat - elelr saltat - lite när hen hörde av sig till chefen.
Jag hade tydligebn varit bossig och otrevlig mot en arbetskamrat igår. Så jag klev in till berörda arbetskamrat och bad ödmjukast om ursäkt - arbetskamraten såg ut som ett levande frågetecken. :meh: Fattade inte vad jag pratade om .

Suck. Huggen i ryggen stup i ett och jag vet inte riktigt vem som håller i kniven.

Jag har swish ska vi skramla till @Trott? men vi kan runda till närmaste 100 kr så får hon hämta monstre, öööh ehh nej jag menade den fina inflyttningspresenten själv, så inte någon annan köper den och ska överlämna men kidnappar det lilla undret, vore ju synd.

/hallonsaft som aldrig lärt sig fåglar, aldrig haft fågel som tamdjur och kommer absolut inte ha efter denna upplevelse @athena_arabians :rage:

Ps.
"Ev." (läs: alla!!) mardrömmar i natt bearbetas i pm med @athena_arabians, spamma henne!! Ds.

Har storstädat hos fiskarna. Eftersom jag inte fick tag i de små liven (malar, snabba jäklar ) så kunde jag inte tömma karet. Får bli det nästa gång jag storstädar hos dem. Då kan jag köpa nytt grus och kanske en till kompis eller 2...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka