Och jag har åtta plus och bor ca 40 mil norr om digJag kan meddela att här i söder är det ca nio grader varmtBlåser gör det iofs men det är ett stående inslag här
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag har åtta plus och bor ca 40 mil norr om digJag kan meddela att här i söder är det ca nio grader varmtBlåser gör det iofs men det är ett stående inslag här
![]()
Nix crockpot - JA gjutjärnsgrytaWill do
Och jag är nog den enda här som inte har en crockpot
Edit: att bli kallad motvalls det bekymrar mig inte ett dugg,det har jag hetat hela min uppväxt och är det fortfarande.
Har inte du redan kämpat på väldigt länge?Läkaren ville sjukskriva mer men jag sa att jag ska kämpa på över jul
Jag hoppas att det vänder
Hoppas att det vänder, om inte - kämpa inte emot FÖR längeLäkaren ville sjukskriva mer men jag sa att jag ska kämpa på över jul
Skönt att du blev sjukskriven!Har ingen crocpot men kör långkok ibland på helgerna
Älskar sån mat.
Blev sjukskriven heltid denna vecka och 50% nästa
Sen är jag långledig och hoppas det ska hjälpa.
JoHar inte du redan kämpat på väldigt länge?
Det är mycket lättare att kämpa på än att dra i handbromsenHoppas att det vänder, om inte - kämpa inte emot FÖR länge
Kram![]()
I know...Det är mycket lättare att kämpa på än att dra i handbromsen
Har inte du provat den metoden tillräckligt? Jag kan meddela att metoden inte är beprövat effektiv mot de besvär du har.Läkaren ville sjukskriva mer men jag sa att jag ska kämpa på över jul
Risken är att du kämpar på för mycket och det i sin tur leder till bakslag. Är du sjuk så är du. Oavsett jul eller inte. Såklart upp till dig att avgöra men tänk på hur viktig hälsan ändå är.Jo
Jag skulle egentligen börjat arbetsträna i januari men valde att börja jobba 75% istället.
Sen gick jag upp på heltid efter sommaren.
Sen hände en massa skit under året så nu är orken slut men vill slippa långtidssjukskrivning om jag kan
Ja. Och man hamnar så lätt i spinn så det inte går att varva ner.Det är mycket lättare att kämpa på än att dra i handbromsen
Julen är inte stressig för mig då jag inte firar julRisken är att du kämpar på för mycket och det i sin tur leder till bakslag. Är du sjuk så är du. Oavsett jul eller inte. Såklart upp till dig att avgöra men tänk på hur viktig hälsan ändå är.
Själv försöker jag få hjälp av sjukvården, hoppas kunna bli sjukskriven.I know...![]()
Bra ta hand om dig nu och kämpa inte in i det sistaJulen är inte stressig för mig då jag inte firar jul
Däremot kan jag passa på att koppla av.
Ska återkoppla med läkaren nästa vecka så ser vi.
Nej sist fick jag problem med hjärtatBra ta hand om dig nu och kämpa inte in i det sista!
Varför ska du hjärnröntgas?Själv försöker jag få hjälp av sjukvården, hoppas kunna bli sjukskriven.
Nu vill de skicka min på hjärnröntgen.![]()
Farligt att söka sjukvårdSjälv försöker jag få hjälp av sjukvården, hoppas kunna bli sjukskriven.
Nu vill de skicka min på hjärnröntgen.![]()
För att kolla så det inte finns något, som inte borde finnas i hjärnanVarför ska du hjärnröntgas?
Fast det är jobbigt att leva med konstant huvudvärk...Farligt att söka sjukvård![]()