Bara att ställa frågan igen antar jag, och se om man får svar denna gången
Men som sagt, det blir inga fler tjänster nu...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
WTF?...
Jag hade vägrat och starkt ifrågasatt vad det ska syfta till.
Vad jobbar du med?
Jag förstår inte riktigt varför de behöver all den info för att stötta dig i jobbsök? Antar jag att det är. När jag gick hos coach via mitt jobb pratade vi bara om vad jag ville ha ut av ett jobb, vad som var viktigt på en arbetsplats etc.
Jag kanske är dum i huvudet. Men hur betalar jag in pengar på ett postgiro-konto? Hittar bara till bankgiro/plusgiro. Jag har handelsbanken om någon har tips.
har du kollat att det inte finns även ett bankgironummer på fakturan? Det borde det rimligen finnas. Annars är det 14 PG nummer att knappa in på fältet med kontonummer.Tack för svar! Då borde det ju vara enkelt. Men när jag knappar in numret så tycker banken att något inte stämmer så det går inte i alla fall. Gaaah! Nu är jag trött och ger upp för idag.
Jag har blivit hundtranare pa gamla dagar.Det vill egentligen saga att jag lar folk jobba med sina egna hundar. I dag var det "Zeus" ... en korsning med schafer, malamute, och great pyrenes.
Riktigt trevlig men hans manniskor har ingen aning om hur man satter granser for vissa beteenden och forstarker andra. De ar dock valdigt traningsbara sa det ska nog bli ordning pa Zeus ocksa.![]()
Vad var det för fråga då som var så svår att svara på?Bara att ställa frågan igen antar jag, och se om man får svar denna gångenMen som sagt, det blir inga fler tjänster nu...
ImponerandeSka snart jobba natt, 23-0630. Jobbade natten till idag med samma tider, sen sovit 0730-11, vaken och jobbat/fixat hem/lekt med barn fram till 2030, sov en timme sen upp igen. Är sjukt nog inte minsta trött. Kommer väl få igen det imorgon.
Imponerande! Jag hade aldrig orkat jobba natt i längden.
Är detta genom arbetsförmedlingen? Förstår inte riktigt vad julfika har med jobbsökande att göra.Det var alltså inget sånt här ni gjorde?
Fatta allt jag måste gå på
Vissa av sakerna ser okej ut men träning i grupp och julfika är verkligen inget för mig. Inte heller öka ditt självförtroende eller stresshantering. Har läst om hur dom lägger upp programmen och det funkar bara inte för mig.
![]()
Det är alltså coaching inför jobbsök jag ska ha.
Han är inte riktigt klok.Alltså ngn måste plocka bort Trump. Nu blir det kaos i Jerusalem. Livsfarligt med en galen barnrumpa som leker runt i världspolitiken.
Skriv i utan sträck.Tack för svar! Då borde det ju vara enkelt. Men när jag knappar in numret så tycker banken att något inte stämmer så det går inte i alla fall. Gaaah! Nu är jag trött och ger upp för idag.
Snygg bil .Vi ska köpa nytt på jobbet men det blev det andra märket fast Volvon hade större motor och lyftbar tandem och var billigare och den andra var det vanlig boggi på men står det scania i pannan på dom som ska köra så gör detSitter här och tänker tillbaka på dagen, jag kan knappt fatta det. Jag har fått en ny lastbil på jobbet. Idag passade den 1000 strecket, min gamla hade passerat 91000. lite skillnad. Snygg är den med, ser lite kaxig ut.
![]()
vad för tjänst??Fått svar.
Skrattade rakt ut.
Inga fler tjänster nu Kolblakkur, de har du aldrig igen.