Vad pysslar vi med? Del LXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Va skönt att det är helg, lyckades klanta mig rejält idag... tror det var olja eller något på bakgavellyften, så när jag skulle dra ut en lätt halvpall skenade den iväg. Jag skulle sänka pallkärran innan pallen åkte över kanten, slutade med att jag inte hann sänka och fick pallkärran rätt över foten. Fick inte loss foten heller, försökte lyfta pallkärran men fick ingen kraft. Tur att truckföraren kom så han kunde hjälpa mig loss, sen fick jag gå in och kyla den. Inget brutet i alla fall och tillbudsrapport är skriven. Kändes lite onödigt.
 
Haha wtf, tänkte skicka en rolig gif till I, sökte på "I'm sexy and I know it" på what's app's gif:ar, och så kom massa upp från barnfilmer Spirit hästen från vildmarken :rofl: inte riktigt vad jag räknat med. Jag är lite uttråkad, och då brukar jag terra honom med gif:ar och memes :o
 
Dricker aperol

21031E9C-130F-4B69-90D4-805BDABC362A.jpeg
 
Satt på balkongen fick gå in. Det är en kattstackare i busken och i trädet brevid sitter det två skator som är tokilskna. Jösses vilket liv.
 
Sitter och funderar på hur jag ska lösa min arbetstid till veckan då jag ska öppna badet på morgonen och sedan jobba med annat resten av dagen och stänga badet kl 8 på kvällen och stängningen beräknas till ca 1,5-2 timmar med provtagning städning och dra täcket över poolen
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Ni som dricker morgonkaffe, som att det inte fanns en morgondag (eller ens ett idag) annars, minns ni hur det började? När blev det...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 782
Senast: Tarnin
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
953
Senast: Badger
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
7 521
Senast: em76
·
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 535
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp