Vad pysslar vi med? Del LXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det kändes som jag sprang genom mållinjen i dag när sista provet var klart, 3 timmar intensivt skrivande :o, och det gjorde jag tydligen också! Jag är klar nu :banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana:

:D

Så himla glad att allt är över, det enda jag ångrar är att jag inte bytte lärare tidigare i kurserna. Dom nya är helt underbara :love: Jag ska aldrig mera plugga :angel: eller i alla fall inte jobba 90% och plugga 100%. Ingen bra kombo även om det gick vägen till slut :up: Jag är fortfarande i lite chock men känslan om frihet börjar infinna sig :banana:

Wohoo :):banana::bump::bow:

Det ska vi fira med middag och bio :D
 
Jag håller med men eftersom jag bor i lägenhet så har jag bara elgrill, lagom inspirerande som grill och sen ha en sladd i kläm till balkongen och lyckas med konststycket att grilla och ha koll på både mat och nyfiken katt.
Min används således som sittplats till katten på balkongen och det är en uppgift hon tycker att den sköter med bravur.
Du menar typ såhär? :D

20180513_202630.jpg
 
Köpte mig lite jordgubbar idag efter jobbet. Nu hemma, ska tvätta lite tyger till prematurerna och sen börja jobba lite igen då, lite beställningar som måste göras och jag behöver ta kort på det jag sytt som ska in i butiken. Är det någon som vill komma och fika på jordgubbar och glass så säg till :rofl:

IMG_20180608_140612.jpg
 
Jag ska sätta hundarna i hundgården för det är för varmt att ta dom med mig ,vilket betyder att pinne damen kommer vara sur på mig resten av dagen, och sen köra till doktorn för att få remiss till ortopeden för ryggen o menisken (igen) .
När jag kommer hem igen ska jag städa.
 
På tal om eldning. Jag älskar öppna spisar på vinterhalvåret i Sverige. Finns det nåt mysigare :love: (hugga ved på sommaren är dock inte mysigt men men)

Vi har haft vedeldad oppen spis overallt dar vi bott (aven i Florida:angel:) som har anvants 2-3 ganger och sedan aldrig mer. Numera har vi en oppen spis med naturgals. Det ar helt underbart. Samma effect utan allt kladd med ved, att det ryker in och luktar i hela huset. :D

Jag får lite lust att grilla då och då, men att starta grillen bara för mig själv händer nog inte. Grillning kräver sällskap.

Gas grill "is the shit" ... Jag anvander gasgrillen oftare an spisen nar det ar varmt. Super enkelt och gott ... och inte blir det varmt inne heller.:cool:
 
Det har inte regnat har pa 6 veckor. I dag ska jag ivag och trana med mina hundar ... och det ar 90% chance att regnet borjar nar jag ska vara dar.:banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Ni som dricker morgonkaffe, som att det inte fanns en morgondag (eller ens ett idag) annars, minns ni hur det började? När blev det...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 810
Senast: Tarnin
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 048
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
962
Senast: Badger
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
10 11 12
Svar
233
· Visningar
8 768
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • När har ni vänt barnen framåt?
  • Aubergine

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp