Vad pysslar vi med? Del LXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade tänkt diska idag, men upptäckte att jag inte satt i proppen ordentligt så inget vatten kvar. Äter jordgubbar även fast jag vet att det kommer resultera i en ooow mage i natt.
 
Tvättar det sista och ska lägga mig efter vikningen. Trött i benen efter cykelturen till och från stallet. Jag har svårt att ta det lugnt så jag trampade på aningens mer än vad mina ben klarar men den brännande känslan man får när musklerna jobbar på högvarv är jobbigt skön :p
 
Ridit fina hästen och hängt på unghästen :up: pälsbollen bjöd på en taggad tur i vagnen och hundarna följde med som sällskap :love:
Underbar kväll som avslutas med extra lyxig kvällsmat och ett glas 🍷. Har missat att köpa födelsedagspresent till mig själv i år O_o så nu funderar jag på om jag ens faktiskt vill ha något alls.
 
Ridit fina hästen och hängt på unghästen :up: pälsbollen bjöd på en taggad tur i vagnen och hundarna följde med som sällskap :love:
Underbar kväll som avslutas med extra lyxig kvällsmat och ett glas 🍷. Har missat att köpa födelsedagspresent till mig själv i år O_o så nu funderar jag på om jag ens faktiskt vill ha något alls.

Fyller du år idag? Isf: Grattis!
 
Det har varit sauna-feeling i huset några dagar. Men torkan verkar ha mördat de flesta myggen. Så idag kunde jag vädra. Skönt inför natten.

Nu ser jag Uppdrag Granskning om Virtanen och äter ananas med kanel.
Jag blir grymt provocerad av programmet på många sätt..
 
Håll i er, håll i något stadigt!
Jag tycker det är varmt, ja varmt! efter en stor mugg te och långbyxor så har jag kommit fram i mål, det är vaaaarmt, weeee
 
Äter surkål med örtsalt och olivolja. Det måste väl räknas som kvällsmacka/middag 🤔
Kanske bäst att ta en riktig macka. Avskyr att behöva vakna frammåt småtimmarna och vara hungrig.
Imorgon är det väckning tidigare än vanligt och fullproppat program.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Ni som dricker morgonkaffe, som att det inte fanns en morgondag (eller ens ett idag) annars, minns ni hur det började? När blev det...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 790
Senast: Tarnin
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 902
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
960
Senast: Badger
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
7 829
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp