Bukefalos 28 år!

Vad pysslar vi med? Del LXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sen på bollen @EmmaW

giphy.gif
 
Tänkte lägga mig men alldeles för varm ännu. Sitter och gör två katter sällskap på balkongen, de förstår inte alls varför de inte får vara ute hela natten. Men jag vill ha koll på dem och släpper bara ut dem när vi är hemma/vakna.
 
För varmt trots korsdrag på båda våningarna,i går var mitt sovrum en bastu så det ska undvikas i natt hoppas jag, +19 ,bläää.
 
Tack och lov är det lite svalare nu. Försökte ha balkongdörren öppen men den förbaskade katten lyckades gräva upp sovrumsdörren och stack ut som en pil på balkongen :nailbiting: Hon skrämde livet ur mig att hon skulle försöka hoppa upp på räcket i farten. Idag ska det bli tidig nattinatti förhoppningsvis.

Sitter och funderar på om jag ska våga mig på att clona systemdisken och installera en större. Men vågar nog inte eftersom jag ska fixa med brorsons hårddisk imorgon/fredag.
 
Hjälpte en vän att leta efter deras förrymda papegoja igår. Traskade runt och kikade i träd. Tyvärr utan att få syn på den minsta fjäder..... :( Den är försvunnen i Kristianstadstrakten, en stor röd ara. Om någon här tror sig ha sett den så PMa mig!
 
Jag har nu varit i full gang sedan 8 i morse ... sa det ar nu over 13 timmar med fullt os. Inte konstigt att jag ar trott. :cautious: I morgon lagger sig stressen lite igen. Tack och lov.
 
Mot kurs del 2 med facket
Örebro denna gång men sover över ändå
Det är middag på kvällen så skönt att slippa stressa för att hinna med tåg.
 
Ännu en dag av denna sanslösa torka. Det börjar gulna även ute på fälten nu :cry: skörden i år kommer torka bort. I fjol regnade den bort...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Ni som dricker morgonkaffe, som att det inte fanns en morgondag (eller ens ett idag) annars, minns ni hur det började? När blev det...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 864
Senast: Tarnin
·
Mat Min första reaktion här var att säga att du har fel, det smakar inte alls neutralt! Men vem är jag att avgöra hur du uppfattar saker...
2 3
Svar
46
· Visningar
618
Senast: co-SMAD4
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 171
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
982
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp