Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så jäkla lämpligt då att det tornar upp sig en massa problem på jobbet precis före Spanienresa och semester. Jag lär väl få ta datorn (eller båda datorerna) med mig till Spanien för att lösa eländet. :down:

Och så undrar jag hur fasen jag ska översätta "Vi hoppas du har överseende med detta" till engelska.
 
Så jäkla lämpligt då att det tornar upp sig en massa problem på jobbet precis före Spanienresa och semester. Jag lär väl få ta datorn (eller båda datorerna) med mig till Spanien för att lösa eländet. :down:

Och så undrar jag hur fasen jag ska översätta "Vi hoppas du har överseende med detta" till engelska.

"We hope you will bear with us regarding this matter" eller "We hope you will make allowances regading this matter" skulle jag nog ha använt. Med reservation för att jag bara är en naturvetare och inte språkvetare ;) :D
 
Asså jag blir så trött! 50% av alla importarbeten står Stockholm för. Folktandvården har under 1,5 års tid skrivit upp om mögliga proteser och gipsmodeller, dåligt utförda arbeten osv. INGET AV DETTA har anmälts till läkemedelsverket, vilket SKA göras! :mad: När cheferna kontaktas har de ingen aning/de är inte inblandade/det är inte deras uppgift :banghead: trots att det är ett år sen har LMV inte fått in en enda anmälning om detta.
Upphandlingar där det inte får kosta något gör att det tyvärr kan bli så här :mad:

Kräv svenskt hantverk hos tandläkaren när ni behöver någon form av krona eller bro!

20180620_122035.jpg
 
Skulle lagat ordentlig mat men det får bli tillmiddagen istället. Alldeles gör hungrig för att vänta så det blev finn crisp med Skagenröra. Helt ok lunch ändå! Får se hur länge det varar innan jag blir hungrig igen.
Ska slipa och olja in ett bord. Ett massivt, kolossalt tungt bord.
 
Så jäkla lämpligt då att det tornar upp sig en massa problem på jobbet precis före Spanienresa och semester. Jag lär väl få ta datorn (eller båda datorerna) med mig till Spanien för att lösa eländet. :down:

Och så undrar jag hur fasen jag ska översätta "Vi hoppas du har överseende med detta" till engelska.
Taggar ett par som kanske kan hjälpa dig men som nog inte följer den här tråden.
@Anna @Mineur
 
Tömkörde den lilla ponnyn i skogen. Vi hade sällskap av en miljard flygfän :mad:
Efter stallet handlade jag mat. Där hade jag sällskap av en miljard människor. Har folk inga jobb att sköta? :mad: (Självscanning :love: )
Nu ska jag duscha samtidigt som jag kollar på fotboll :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
341
Senast: Red_Chili
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
931
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 264
Senast: Squie
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
4 585

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp