Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Läggdax men först måste jag ut och kolla så jag stängde nya frysen .Var någon här som glömt sin .Blev lite stressigt när jag sorterade älgköttet och skulle iväg och jobba .Sedan blir det lite värkpiller då jag får ont några dagar innan tarmarna kommer rätt igen så jag kan sova inatt. Var och kollade brasan ikväll .Det var en stock som inte brann upp i söndags så jag drog ur den så elden skulle slockna men idag brann den förfullt när det blåste så mycket att jag fick släcka den men några hinkar vatten
 
Haft en lugn dag idag. Var och handlade. Åt Caesarsallad. Bytte en sladd som gått sönder. Fick den på rea dessutom så det var ju bra :)! Till den ”trådlösa” stereon. Handlar mat på två olika ställen (ederdonm den första inte hade allt).
Grillpinnar så får se om det blir nått grillande i nära framtid kanske.
Sen lite diverse jobb på eftermiddagen och kvällen.
Nu har jag en pizza i ugnen. Lite sent men är så hungrig :arghh:
 
Har fått sova nästan fyra timmar i sträck! Skönt, men inte för höften med tanke på att jag inte vänder mig i sömnen längre. Så nu ligger jag här med en sur höft och kan inte somna om och läser på buke istället...
 
Kunde såklart inte somna igår kväll men lyckades klocka in fyra timmars sömn iaf. Lite småtrött nu!
Förhoppningsvis kan jag sova någon timme i soffan när jag kört vidare till Smålandsstenar från Landeryd där jag är nu.
 
Vaknade vid nio idag, lite vettigare än kl 6 :rofl: ska nog göra bananpannkakor till frukost. Sen får jag åka till Borlänge, den där madrassen jag skulle ha var slut på jysk :meh: vid halv fyra idag ska jag till jobbet, vi skulle se nån film om företaget sen ut och äta på thai (jobbet bjuder) :) gratis är ju alltid gott å så slipper jag laga mat :rofl:
 
Jag drev kossor med min ponny när jag var liten, det funkade utmärkt ;)
Men kossorna ville ju in och bli mjölkade så det var nog inte mina westernskills som gjorde att de gick åt rätt håll :p
Däremot så var det alltid en svart fara som rymde och då blev det lite stökigt :nailbiting:
Kossor är vanedjur också så det beror säkert på vad de är vana vid
Förrymda kossor kan kanske vara stressade och då är det nog inte lika lätt
 
Sitter och börjar bli förbannad (igen!) Över att jag ska behöva krångla så förjävligt för att kunna skriva in och avelsvärdera Slyngelhästen i hans stambok..
Men det ärnlite bra att jag orkar börja bli arg igen, så jag orkar ta tag i det hela igen
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
736
· Visningar
38 553
Senast: Dimmoln
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 713
IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
385
Senast: Red_Chili
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
951
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp