Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu kom det mera delar till vindkraftverk .Det brukar komma vid den här tiden .Dom är så breda att det knappt går att mötas .I morgon ska jag få en tjej med mig på badet :p Hon ska lära upp sig och jobba helger och min semester .Fick min nya telefon idag och den verkar inte alls tokig men får den inte att lägga över något på minneskortet .Har skruvat släpvagn idag åxo men kom på att elfelet jag letat efter och hade stora planer på att åka till badet och dränka mig ett tag .Den lampan har nog aldrig fungerat som den ska då någon smartskalle hade kopplade den på dimljuset i kontakten och jag tryckte igång alla funktioner på testaren så den lös när jag testade igår men inte när jag testade blinkers som den var till .Det roliga var att den var skarvad med tre olika färger kom jag fram till efter skalat fram alla ledningar ända bak så nu lyser det och det är bara att brotscha in nya bussningarna i påskjutet sedan ska helvetet ut ur verkstaden .Började hosta när vi satt och käkade lunch och så stor bula har jag inte haft förut så det var bara att ställa sig upp och köra ner handen i byxan och försöka få in det igen men det verkar som det blivit större nu när det är intryckt så det gick väl sönder mer .Börjar bli less på den här skiten .Får ringa kirurgen och försöka få dom att skynda på lite
 
Nu kom det mera delar till vindkraftverk .Det brukar komma vid den här tiden .Dom är så breda att det knappt går att mötas .I morgon ska jag få en tjej med mig på badet :p Hon ska lära upp sig och jobba helger och min semester .Fick min nya telefon idag och den verkar inte alls tokig men får den inte att lägga över något på minneskortet .Har skruvat släpvagn idag åxo men kom på att elfelet jag letat efter och hade stora planer på att åka till badet och dränka mig ett tag .Den lampan har nog aldrig fungerat som den ska då någon smartskalle hade kopplade den på dimljuset i kontakten och jag tryckte igång alla funktioner på testaren så den lös när jag testade igår men inte när jag testade blinkers som den var till .Det roliga var att den var skarvad med tre olika färger kom jag fram till efter skalat fram alla ledningar ända bak så nu lyser det och det är bara att brotscha in nya bussningarna i påskjutet sedan ska helvetet ut ur verkstaden .Började hosta när vi satt och käkade lunch och så stor bula har jag inte haft förut så det var bara att ställa sig upp och köra ner handen i byxan och försöka få in det igen men det verkar som det blivit större nu när det är intryckt så det gick väl sönder mer .Börjar bli less på den här skiten .Får ringa kirurgen och försöka få dom att skynda på lite
Du ska nog skynda på det ja
Pappa lagades med nät i hela bikinilinjen han
Just för att han gick och tryckte upp bråcket för länge.
 
Några kor har tydligen rymt i blåsten och befinner sig i en rondell ca 1km ifrån mig. Polisen är där och försöker få in dom. Om det inte vore för att jag är rädd för dom så skulle jag åka dit och hjälpa till, men jag tror mest jag skulle vara i vägen.
Kor är läskiga! :nailbiting:
En hink med pellets och gå före är enda sättet
Driva kossor går sällan bra
 
Jeckla blåst..

Vår paviljong har blåst sönder. Den öppnade sig inte som den skulle vidblåst så tjoff var den förstörd.
Mina stora tunga blomkrukor har blåst omkull.
Presenningen över de nya dörrarna hade släppt och for omkring.
Presenningen på brädorna hade släppt och tagit med sig alla brädorna i backen.

Tonåringarnas reaktion när Sambon kom hem... Vad blir det för mat?

Har nu två sura tonåringar som fick hjälpa till att plocka iordning OCH laga mat.
Nu gömmer de sig på sina rum.
 
Min mamma ringde nyss. ”Jag har bråttom kan jag ringa dig sen?” Säger hon. Jovisst får hon det men då frågar jag varför hon ringde öht om det inte passar. ”Fast det var du som ringde?” Säger hon då.
Nej jag har inte ringt det var det hon som gjorde :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
790
· Visningar
41 517
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 856
IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
388
Senast: Red_Chili
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
958
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp