Vad pysslar vi med ?Del XC

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare skerper
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 90 809
Status
Stängd för vidare inlägg.
Här hopar sig molnen hotfullt, hoppas på regn, ser lovande ut och enligt smhi's radar verkar det än mer lovande. :D
Regnet är på väg. :D
E882C26C-6F4F-4F12-B414-5C3C76604A0F.webp

Mitt kastrullskåp har övre hyllan rasat på, fick en rejäl överraskning när jag öppnade. Får ringa hyresvärden imorgon, hyllfästet trasigt. Inget gick sönder iaf. :up: men jag fick parera för att inte få okontrollerad lavin med saker i fritt fall.
Köket är nu total röra :banghead:

Tillägg: det regnar fortf. :up:

Senast ändrad:
Jag avmaskade min katt idag, vilket betyder att han fick lyxmat (blötmat) som han aldrig får annars. Han har jagat mig hela dagen sedan dess.... :D Tror att jag ska vara en snäll matte och köpa sådan mat lite då och då annars också. Jag visste inte att han skulle bli SÅ glad....

Inför pillret var han tvungen att vägas. Jag visste inte om han vägde 2-4 kg = 1/2 piller eller 4-8 kg = 1 piller. Så katt i IKEA-kasse och IKEA-kasse på hövågen... Japp, han är en VÄLDIGT lugn och flexibel katt.... :p Och han väger förresten 4,8 kg. Sommarvikt.... ;)

Hoppas också på regn. Håller på och städar här hemma nu och försöker bli trött nog att sova. Istället blir jag bara hungrig :cautious: Vet inte hur det ska gå att sova inatt. Imorgon eller i övermorgon ska jag få ett besked kring en sak som utan tvekan kommer påverka mitt liv väldigt mycket. Jag hoppas på ett extremt positivt besked men är rädd att det inte blir så...

Hoppas också på regn. Håller på och städar här hemma nu och försöker bli trött nog att sova. Istället blir jag bara hungrig :cautious: Vet inte hur det ska gå att sova inatt. Imorgon eller i övermorgon ska jag få ett besked kring en sak som utan tvekan kommer påverka mitt liv väldigt mycket. Jag hoppas på ett extremt positivt besked men är rädd att det inte blir så...
Håller tummarna att beskedet blir superbra :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
917
Senast: Trott
·
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
30 953
Senast: Liten
·
Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
652
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 986

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka