Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Precis haft ett allvarligt samtal med herr sambo. Han är redan orolig inför vintern och eldningen.. Så orolig att han vill flytta.. Jag trivs och vill inte in till stan igen. Så mitt förslag var att flytta isär (vilket ingen av oss egentligen vill). Hoppas han kommer över sin oro och kan se hur underbart det är härute. Jag vet inte hur vi ska lösa det här annars...
Men hade ni inte samma problem i vintras - eller minns jag fel :confused: ? Vad är det som oroar din sambo angående eldningen?
 
Förvånar mig inte ett dugg, jag har en god vän som varit restaurangchef i många år på Donken, det som sorterades inne i restaurangen slängdes i samma container i svarta sopsäckar på baksidan. Det gjorde ju inte mig mer sugen på att gå dit. Mycket av köttet som kom var helt omärkt och när min vän undrade varifrån det kom var svaret att det hade högre instans koll på så det var inget att bry sig om... :yuck:
Är ju dock inte säkert att det är så på alla mcdonalds. Vissa missköter ju sig..
Det är ju en sak om det är reglerna för franchisen som är sådana för då ska man ju kanske bojkotta, men det kan ju vara franchisetagaren som kör på egen skit - och då är det väl mest den restaurangen man bör skita i. Donken äger ju bara 20% av restaurangerna i världen själva så.
 
Är ju dock inte säkert att det är så på alla mcdonalds. Vissa missköter ju sig..
Det är ju en sak om det är reglerna för franchisen som är sådana för då ska man ju kanske bojkotta, men det kan ju vara franchisetagaren som kör på egen skit - och då är det väl mest den restaurangen man bör skita i. Donken äger ju bara 20% av restaurangerna i världen själva så.
Det kom i ett annat inlägg att det rörde sig om just den restaurangen som min vän jobbade på ;)
 
Har brutalt ont i fötterna
Gör förhoppningsvis min sista dag för sommaren med övertid imorgon.
Ringde och sa till chefen att jag behövde det.
Tiden räcker inte till ju
 
Då var det städat .Blev 6 kärror med bark och sågspån .8 matlådor och nu är jordgubbarna räddade .Vilan fick jag hoppa över då jag fick ta en dusch istället och få av mig lite skägg så jag inte skrämmer livet ur dom små liven i bassängen då jag strax ska dit och stänga
 
:heart Hoppas du mår bättre snart.

Tack!❤️
Lite vila, mat och en dejt med pålle i ridhuset så är jag hyfsat tillbaks. En natts sömn botar nog resten.
Känns som jag genomlevt alla känslospektran idag: trött, ledsen, ångest, stressad, arg, uppgiven, frustrerad, orolig och även glad, inspirerad, stolt, taggad, fylld av kärlek etc. Känner mig inte helt stabil. :laugh:
 
Älskade hästskrället och jag var till ridhuset en sväng. Han har hajat vissa nya saker och satsar järnet. Iom överrörlighet, inte fullt myskmadra och stor entusiasm ihop med orutin blir utslaget lite skiftande. Men har så söt som försöker! Kul med den energin och benen överallt när han ska försöka med lite passage-embryon och boing-ar runt. ❤️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd. Hoppas jag hann först nu ...
100 101 102
Svar
2 032
· Visningar
111 639
Skola & Jobb En av grannarna ska ta studenten. Hon kom över och bjöd in oss. Det var trevligt. Vi snackade lite om just att ta studenten. Ska det...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
2 885
Senast: Halcyon
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 378
Senast: Jahaja
·
IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
500
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra blötmat
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp