Bukefalos 28 år!

Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollar på Caps victory parade, helt fantastiskt. :up: Att Ovechin fortfarande står på benen är ett mirakel.
 
Vakar fortfarande över katten. Hon har börjat vakna till nu men ser fortfarande ut som hon har en riktig baksmälla - utan det roliga innan O_o Men det blir ingen mat förrän hon är helt återställd.

Amerikansk tv är så fruktansvärt pryda, när Ovechkin talade så yttrade han det tydligen förbjudna ordet fuck som togs bort av tv producenten.
 
Jag är trött. Åkte på ett utrop om en katt i nöd i grannstaden. Väl där visade det sig vara en väldigt högt älskad 20 årig kisse som blivit dålig där matte redan bokat vettid till fredag. Dock pga av försämringen valde ägaren att låta katten somna in och jag skjutsade dom till veterinären och var med. Ägaren var en helt normal människa med ytterligare två välskötta katter som hade det jättebra hos henne, ändå blev hon dömd och fick skit på facebook av folk som inte visste hur det låg till. Jag avskyr sånt där och har skrivit ett rättande inlägg om situationen i gruppen och ger dom som dömde utan att veta en knäpp på näsan.
Nu försöker jag landa och ta ett glas vin...
 
Jobbar..
Lugnt (än så länge) inatt.
Finns saker att göra om en stund men för att itne dubbeljobba så får jag avvakta med dem.
Gör jag dem nu måste jag ändå kontrollera så inget ändras senare.

Vill bara att veckan ska ta slut så jag får vara ledig. 5 pass kvar efter idag.
Lite allmänt less för stunden :p
 
Jag är trött. Åkte på ett utrop om en katt i nöd i grannstaden. Väl där visade det sig vara en väldigt högt älskad 20 årig kisse som blivit dålig där matte redan bokat vettid till fredag. Dock pga av försämringen valde ägaren att låta katten somna in och jag skjutsade dom till veterinären och var med. Ägaren var en helt normal människa med ytterligare två välskötta katter som hade det jättebra hos henne, ändå blev hon dömd och fick skit på facebook av folk som inte visste hur det låg till. Jag avskyr sånt där och har skrivit ett rättande inlägg om situationen i gruppen och ger dom som dömde utan att veta en knäpp på näsan.
Nu försöker jag landa och ta ett glas vin...
Suck, just det där dömandet är en av de saker som får mig att bli så less på facebook.
Önskar jag tyckte att jag kunde avskaffa mig det bara, men man missar så mycket då, info från t.ex. föreningar etc.

Kör du djurambulans eller något sådant?
 
Jag hoppar in och gör ett gästspel i tråden: Idag firar jag nämligen att jag fått jobb!
Sökte en enda tjänst, för det var den enda jag ville ha. Fick komma på intervju för snart två veckor sedan och för någon vecka sedan fick jag ett mail angående att boka in ett nytt möte (vilket alltså ägde rum idag). Väl där berättade han att jobbet är mitt om jag vill ha det :bump:. Så nu ligger mina nya arbetskläder i garderoben och inväntar augusti :D

Red ett toppenpass på hästen tidigare idag också, så det här är en rakt igenom fantastisk dag!
Grattis :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 450
· Visningar
78 472
Senast: Barret
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 082
Senast: Jahaja
·
IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
446
Senast: Red_Chili
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
987
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp