Bukefalos 28 år!

Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är på dåligt humör, upptäckte just att jag kan låna en hel radda böcker på Stockholms bibliotek som e-böcker men nu har jag gjort slut på min ranson :arghh:

Nähä visade sig att jag glömt sålla som e-böcker det var bara tre som finns som e-bok, men jag har gott hopp nu att de kommer ut så småningom. Äldre bonderomaner är inte precis det som är prioriterat att göra e-böcker av.
 
Kom på att jag tog hem en tävla min pappa har målat från sommarstugan. Dottern tog en också. Men jag tycker om min även om jag vet att pappa inte var nöjd med den.:heart
20180618_200108.jpg
 
Min farsan är riktigt snurrig nu :eek: Idag mindes han inte var han hade ställt cykeln någonstans, hade tagit cykeln till bilmeken. Så han for runt ett tag och letade. Det slutade med att morsan fick åka med honom, då hittade de cykeln...:down:O_o
Är jätte trött. Fick städa 5 hus på mina 4 timmar idag. Det blir en :devil: massa traskande runt hela området... :crazy: Och vissa av de som jobbar 8 timmar, hade/har bara ETT hus...:mad:
Simmade lite i poolen på jobbet, efter jobbet. Blev 12 varv på det grundaste:banana::banana:Ska simma varje måndag. Någon gång kanske jag vågar simma på det djupaste:nailbiting::nailbiting:
Hem och "mocka" till landisarna. De fick nya kvistar och en dusch också. De älskar att duscha under vattenkranen. Så pass att de blir "horny" efteråt...:o:o;)
Ska kvällsfika, dumburken och natta djur nu.
I morgon är jag ledig!!:bow::bow:
 
Vaknade med världens jävligaste nackspärr idag. Det började lite här om dagen. Men idag var jag helt steloperared. Idag var jag då alltså extra glad över att träffa min särbo. Vi hade ju inte tillgång till bänk idag. Så jag är glad att han lärt sig metoder för att kiroprakta mot vägg tex.
Efter lite stryk mot väggen och på golvet är jag nu bra. Halleluja!
Tur att han hann med det innan han drar till DK imorgon!
 
Otroligt vad fort kvällarna går. Visst går det fort på vintern med men nu vid midsommartider går det verkligen hysteriskt fort! Rensat ogräs i 1,5 h. Kändes som max en timme eller runt 45 min :crazy: inte värdens roligaste syssla men det blir så fint att det är värt ansträngningen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 311
· Visningar
70 932
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 256
IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
428
Senast: Red_Chili
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
983
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kastrera ja eller nej
  • Uppdateringstråd 29
  • Hur valde ni uppfödare?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp