Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Städat klart badet .Regn som vanligt och fick ont i halsen när jag städat klart .Men det är väl inte så konstigt då jag var våt hela dagen igår då jag eldade .Var och kollade brasan och det var fullt med glöd där än fastän det regnat så mycket .Får ta lite skitmedel så jag håller magen riktigt lös och slipper ha ont av att gå på toa.Blir lite fundersam över vården
 
Blir lite fundersam över vården
De har väl för lite personal och prioriterar nog bort allt som är möjligt att prioritera bort. En jag känner är sjuksköterska och de har kris hela tiden och ännu mera kris nu på sommaren när folk ska ha semester. Den vikarie som skulle täcka upp för hennes kollega på semester sjukanmälde sig idag. Hon fick jobba över idag för det var kaos. Och så ser det ju ut på många platser i landet.
 
Dom där jäkla nervsmärtorna driver mig till vansinne.

Känns som att händer och fötter svullnat så mycket det går utan att skinnet spricker, det bultar, värker i skelettet och känns som att jag typ bastar händer och fötter i 90 grader.

Förvånande blåst! Blir inte många timmars sömn inatt heller.....
 
Dom där jäkla nervsmärtorna driver mig till vansinne.

Känns som att händer och fötter svullnat så mycket det går utan att skinnet spricker, det bultar, värker i skelettet och känns som att jag typ bastar händer och fötter i 90 grader.

Förvånande blåst! Blir inte många timmars sömn inatt heller.....
:heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 026
· Visningar
53 934
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 090
IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
403
Senast: Red_Chili
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
964
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp