Bukefalos 28 år!

Vad pysslar vi med, del XXXIII?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vinden har knäckt en av mina pelargoner som jag höll på att stamma upp :rage:

Fick planeterna om den lite snabbt men nu är den utan lång stam :banghead:
 
Just nu sitter jag och funderar på vilken storlek jag ska välja. Ska köpa en t-shirt över nätet. Dock blir jag inte riktigt klok på storlekstabellen som står.
13988806_1364974016866774_1630198970_n.jpg


Det gör mig så förbryllad, då enligt höjden ligger jag på storlek L och vikten M, bröst ligger på S, längden antar jag dom menar längden på plagget och då ligger jag i så fall på S om det inte är något annat som menas. Är lite osäker på hur man mäter axelbredden, lite beroende på jag mäter hamnar jag ibland på S och ibland på M.

Varför kan de inte ha standard storlekarna för, hade varit så mycket enklare.

Klurigt detta.
 
Så har man även varit i Uppsala, efter att ha kört i land i Varberg 0514 har jag åkt E20 och E18 till Enköping där halva lasset lossades vid ett nybygge, vidare till Uppsala där resten åkte av, (känner mig inte ett dugg mer påläst fast det sägs det finns universitet i staden ... :mad:;))
Nu står jag vid Stora Enso i Fors och väntar på upplast i morgon :)
 
Alltså har ont i ryggen och har pga detta sneakers. Detta bidrar till en enorm fulhetskris vilket inte blir bättre av att jag umgåtts halva dagen med modeller runt 1.80. Det har inte heller blivit bättre av att jag fått höra ca 156 ggr idag "men oj vad kort du är"! :banghead:

Känner även att mitt psyke håller på att fucka upp pga dessa kidz i yngre tonåren som man på ngt sätt ska ha en professionell relation med. Har glömt bort hur omogna 15 åringar är. Kaoz :meh:
 
Så har man även varit i Uppsala, efter att ha kört i land i Varberg 0514 har jag åkt E20 och E18 till Enköping där halva lasset lossades vid ett nybygge, vidare till Uppsala där resten åkte av, (känner mig inte ett dugg mer påläst fast det sägs det finns universitet i staden ... :mad:;))
Nu står jag vid Stora Enso i Fors och väntar på upplast i morgon :)
Var här i stan lossade du? :)
 
Lång dag med stallet på förmiddagen där dottern red båda ponnyerna följt av lunch, dusch, 5-årskontroll på BVC inklusive vaccin, nagelfixande för både mig och dottern, mathandling, hundhämtning och Subwayhämtning :)
Nu kollar vi på OS men dottern ska strax sova.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Detta är en ren nörd/intressefråga: Som de allra flesta vet finns det idag tre existerande, ursprungliga hingstlinjer hos engelska...
Svar
12
· Visningar
1 985
Senast: Myrten
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 163
Senast: jemeni
·
Skola & Jobb Jag varnar redan från början för att det här kan bli långt. Jag tog min kandidatexamen för ett par år sen, inom ett snävt område som det...
Svar
6
· Visningar
1 351
Senast: kolblakkur
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 231
Senast: Wonna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp