Bukefalos 28 år!

Vad pysslar vi med, del XXXIII?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på om jag ska bunkra lite barnmatsburkar igen. Har svårt att äta och de brukar glida ner bra och lär vara bättre än att leva på knäckebröd.
 
Jävla vind som ställer in tåget! Kuskat runt med ersättningsbuss istället för att softa på ovan nämnda tåg. :(
 
Jag var av med Internet och telefon här hemma sen igår, kabelbrott. Ringde i morse och för en stund sen kom felavhjälparen och fixade. Just när jag longerat klart Annie frågade han om jag kunde springa in och kolla så att allt var som det skulle.
Han såg lite stressad ut när jag räcker över longerlina (med tillhörande häst) och långpisk till honom för att gå in i huset. Tur jag har en snäll häst ;)
 
Jag var av med Internet och telefon här hemma sen igår, kabelbrott. Ringde i morse och för en stund sen kom felavhjälparen och fixade. Just när jag longerat klart Annie frågade han om jag kunde springa in och kolla så att allt var som det skulle.
Han såg lite stressad ut när jag räcker över longerlina (med tillhörande häst) och långpisk till honom för att gå in i huset. Tur jag har en snäll häst ;)
Det där är alltid lika kul och speciellt om personen är lite hästrädd och fått höra alla storys om "den livsfarliga, folkilskna som anfaller". :devil:
Madam omvände många från skräckslagna till hästälskare, först vallade hon in dom i stallet, :crazy: :nailbiting: tryckte upp dom i ett hörn :eek: och försökte pussa ihjäl dom. :heart
 
Känner mig mentalt slut... :cautious: :D Shoppat med tonårsdottern, man får väl vara glad att hon vill ha en med, men jag kände mig mest som en springpojke, en annan storlek, en annan form, en annan färg... Men två par byxor, en tröja och två stycken BH fick vi med oss hem. :D Och jag har handlat priser till helgens tävling i hagelskytte, jag gillar biltema, mycket bra att ha grejer till en billig penning! :up:
 
Kan konstatera att gnocchi är en värdelös pastautformning. Det går ju inte att få på flera på gaffeln, för dom knuffar ner varandra. Vad är det för idé med dom här? Asocialpasta.
Gnocchi är jättebra om man har väldigt såsiga saker. Dom fångar upp såsen jättebra och ger därmed mycket smak. Dom skall (bla pga av såsen) ätas med sked och inte gaffel. :)
 
Det här är inte kul längre,det ger mig bara en massa merarbete.
Detta var en snygg o prydlig hög fasadpanel igår och för 10 min sen.:devil::banghead:

DSCN1505.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Detta är en ren nörd/intressefråga: Som de allra flesta vet finns det idag tre existerande, ursprungliga hingstlinjer hos engelska...
Svar
12
· Visningar
1 976
Senast: Myrten
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 101
Senast: jemeni
·
Skola & Jobb Jag varnar redan från början för att det här kan bli långt. Jag tog min kandidatexamen för ett par år sen, inom ett snävt område som det...
Svar
6
· Visningar
1 347
Senast: kolblakkur
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 223
Senast: Wonna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • När ska man byta bil?
  • Störiga saker vi stör oss på, del 33
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp