Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man vänjer sig, jag har ju en demon som bor här också men vi interagerar och det funkar bra. Enda problemet är att den ibland står ivägen när jag ska titta på utomhustermometern som sitter bredvid soffan, då kan jag bli tvungen att gå väldigt nära medans den går att avläsa på 3 meters avstånd när demonen inte skymmer den.Spännande när man slipper vara med om det själv![]()
Här är det bara -6,5 ute,,,,,,,och det var + 13,5 inne när jag vaknade.Har skickat ivägpå jobb så nu ska jag fortsätta skriva rapport (och elda, det är -16 här
).
Fortsätter du med barbacka så blir sittfläsket hårt och stabilt, jag skippade ju sadel när jag skaffade egen häst och red alltid barbacka och oftast utan varken träns eller grimma. Hästarna älskade det för då kunde dom busa med mig utan att jag kunde göra ett skitOnt i sittbenen. Red barbacka igår.
Inte på den söta bruna, jag valde stora stadiga nordsvensken.![]()
Vi har connection med våra djur och andra som vi älskat även efter det att vi mist dom, det har jag själv bevis för och sen får skeptikerna tycka vad dom vill. Vissa av oss har mer "animal-sense" än andra och det är inget som går att träna upp för det är medfött.Vaknade just storgråtande. Jag drömde om min förra hund. I drömmen väcktes jag av ljud av en hund som leker. Min nuvarande låg i min famn. Så det var inte hon. Ser att det är hennes mormor. Jag fick ligga helt still av rädsla att hon skulle försvinna. Sen kom jag in i någon dimension där jag förstod att jag kunde prata med henne. Sen försvann hon efter ett tag i drömmen. Och jag vaknar med tårarna sprutande.
Jag brukar inte kunna gråta så här. Jag har grinat 20 min i sträck.
Något låste upp något i den där drömmen. Tror det här är nyttigt.
Men uj, vad ont i hjärtat det gör fortf. Usch!
Ja jag har drömt både om älskade hunden och mina föräldrar och syster.Vi har connection med våra djur och andra som vi älskat även efter det att vi mist dom, det har jag själv bevis för och sen får skeptikerna tycka vad dom vill. Vissa av oss har mer "animal-sense" än andra och det är inget som går att träna upp för det är medfött.
Just sådana "drömmar" (är väldigt osäker på om det verkligen är drömmar eller om vi varit över och hälsat på) är skitjobbiga, man vill liksom inte släppa dom man älskat så innerligt.
Ja jag har drömt både om älskade hunden och mina föräldrar och syster.
Jag är helt inne på att hunden är här och hälsar på ibland för att tala om att hon har det bra nu.
Samma dag jag tog bort henne så la hon sig vid mina ben i sängen som vanligt på kvällen.
.
Inte helt lätt dilemma kan jag tänka mig.Funderar på nytt jobb... vill skriva på FB men det går ju ej eftersom jag har massa jobbkontakter där
Inte helt lätt dilemma kan jag tänka mig.
Vi har connection med våra djur och andra som vi älskat även efter det att vi mist dom, det har jag själv bevis för och sen får skeptikerna tycka vad dom vill. Vissa av oss har mer "animal-sense" än andra och det är inget som går att träna upp för det är medfött.
Just sådana "drömmar" (är väldigt osäker på om det verkligen är drömmar eller om vi varit över och hälsat på) är skitjobbiga, man vill liksom inte släppa dom man älskat så innerligt.
Jag löslongerade Madam ibland när hon var busig och då slutade det alltid med att hon sprang på mig och "löslongerade" mig också så det var bara att springa med klapprande tänder bakom ryggen.Longerat båda hästarna. Idag är första dagen jag särat på dem. Började med Annie som lugnt och fint arbetade i form, därefter var det Pinnens tur och jag trodde aldrig hon skulle sluta galoppera. Roligt hade hon så jag lät henne springa tills hon var klar. Sen avslutade vi med lite lugn trav och skritt. Duktiga tjejer
Nu går de nakna i mellanhagen för att lufta lite. Vi har strålande sol och -0,4 grader.