Vad ska ni göra för skattepengarna?

WBanna

Trådstartare
Alla ni som får tillbaka pengar på skatten; vad ska ni göra med dem? Spara, köpa hästgrejer, resa, gå på restaurang, eller vad ska ni hitta på?

Själv ska jag lägga i stort sett varenda öre på hästens utbildning för att försöka få honom kvalad till finalen i 5-årschampionatet. Det vore ju dumt att bryta trenden och inte bränna alla pengarna på hästen... :D
 
  • Resa till all inclusive
  • ett hästsläp
  • Dotterns ridläger
  • Resa någonstans med mannen en långhelg
:)
 
Betala räkningarna I sommar :( student, så mina 8' jag fått kommer göra så jag överlever sommaren typ.
 
Jag fick ungefär 1500:-, det blir rätt in i nöjeskontot! Funderar på att gå på Liseberg ikväll faktiskt! :p
 
Det mesta får jag spara undan till hösilage i höst. Men beställt lite från Horze (1500 kr) var 25% på hela köpet så sparade iaf 500 kr:)
 
Jag kanske råkade köpa lite kläder :angel:
Sen kommer jag spara lite och typ betala skoning. Inga större summor utan bara lite extra guldkant nöjesshopping :) Precis färdig med universitetsstudierna så har inte blivit så mycket av den varan de senaste åren, haha
 
Jag ska köpa grus i olika fraktioner och kanske lite sten att piffa upp gården med. Och om jag inte lyckas göra av med alla pengarna på det, så ska jag nog fasen unna mig en liten resa tidig höst, som tröst för en veckas tvångsåterkallad semester denna vår. Men eftersom jag inte varit så förutseende utan gravt överbelastad med jobb så slängde jag in pappersdeklarationen någon timme före deadline, och får därmed vänta på mina pengar till augusti - september nånting. :rage: :(
 
Jag har fått betala räkningar med sparpengar tack vare FK så mina ca 4000 åker till sparkontot tillsvidare.
 
Alla ni som får tillbaka pengar på skatten; vad ska ni göra med dem? Spara, köpa hästgrejer, resa, gå på restaurang, eller vad ska ni hitta på?

Själv ska jag lägga i stort sett varenda öre på hästens utbildning för att försöka få honom kvalad till finalen i 5-årschampionatet. Det vore ju dumt att bryta trenden och inte bränna alla pengarna på hästen... :D

Jag får pengarna i december, vet inte hur mycket än. Räknar med 5000.

Minst hälften ska sparas, resten blir något unn :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 281
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Jag har sen tonåren svettats mycket på nätterna. Det började i samband med att jag sattes in på Cipramil när jag var ca 13. Sen avtog...
2
Svar
35
· Visningar
1 370
Senast: Linn-Nora
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 416
Senast: Nixehen
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 087
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp