Bukefalos 28 år!

Vad skull ni göra om ni fick 3000 kr extra i månaden?

Jag hade först och främst återupprättat en buffert, den gick åt helt i en separation och det finns inte riktigt marginaler nog att få upp en vettig summa igen. I övrigt är det lite "bättre" restaurangbesök och möjlighet till behandlingar när kroppen bråkar som står på önskelistan.
 
Lite svårt val faktiskt. Jag behöver pengar till solceller så det skulle jag vilja spara till. Får ju inget lån så länge jag är arbetslös. Sen skulle jag vilja pensionsspara.
 
Skulle lägga 500 kr på att klippa mig eller köpa ny kläder, sen spara resten för att reparera bufferten hästarna ätit upp.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har blivit singel efter att sambon gjorde slut med mig idag. Det hela suger såklart och är otroligt sorgligt. Jag är ledsen, arg...
2
Svar
29
· Visningar
3 890
Senast: Fazeem
·
  • Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 072
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
15 222
Senast: Badger
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 818
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp