Vad sysslar vi med? Del LVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Framme vid stallet. Men orkar garanterat inte rida idag. Skulle lätt kunna rulla ihop mig och sova några timmar..:meh:

Fick nyss frågan om att städa ett renoverathus på 240 kvm. Gamla chefen på nattjobbet, han frågade vad jag ville ha och iom att jag skulle fakturera via företaget så drog jag till med 400 kr/Tim och så frågar han + moms? Och jag i rena förskräckelsen säger ja :o :eek: Nu är jag nojig att han tycker det skulle bli för dyrt... Men sa iaf att jag har ju alla grejer som jag tar med mig då (moppar medel dammsugare mm). Jag behöver ju verkligen pengarna...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 185
Hemmet Vi har nyss renoverat badrummet. Det blev superbra och vi är nöjda. Men! Ljusknappen flyttade från utsidan till insidan av badrummet... 2
Svar
29
· Visningar
1 214
Senast: Asko
·
Tjatter Jag tänker försöka komma ihåg att ta med mig hörlurar till min operation på tisdag då jag ska bedövas från knäet och ner när de opererar... 2
Svar
24
· Visningar
753
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Vad skulle ni tipsa om för gräsklippare? Vi har nyligen flyttat till hus och det innebär att jag nu har en stor underbar trädgård med... 2
Svar
25
· Visningar
1 008

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Tillbaka