Bukefalos 28 år!

Vad sysslar vi med? Del LVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Framme vid stallet. Men orkar garanterat inte rida idag. Skulle lätt kunna rulla ihop mig och sova några timmar..:meh:
 
Fick nyss frågan om att städa ett renoverathus på 240 kvm. Gamla chefen på nattjobbet, han frågade vad jag ville ha och iom att jag skulle fakturera via företaget så drog jag till med 400 kr/Tim och så frågar han + moms? Och jag i rena förskräckelsen säger ja :o :eek: Nu är jag nojig att han tycker det skulle bli för dyrt... Men sa iaf att jag har ju alla grejer som jag tar med mig då (moppar medel dammsugare mm). Jag behöver ju verkligen pengarna...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
614
Senast: Ramona
·
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
840
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 140
Senast: Norma
·
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
411

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp