Bukefalos 28 år!

Vad vet du om bukefalisten?

Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Har du bytt namn? :crazy:
Jag har absolut ingen aning om dig, vet ingenting, eftersom jag inte kan minnas att jag sett namnet förr. Men du är ju "gammal" och har många inlägg, så jag borde känna igen dig :confused::p
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Har för mig att du har haft ett distansförhållande med en kille från spanien, men att ni nu bor tillsammans. Har även för mig att du själv kallar dig feminist (:love:) och jag tycker att du verkar vara allmänt ball :p
Yes, allt stämmer bra - inklusive att jag kallar mig feminist :love:. Och jag måste bara få säga att jag tycker att du verkar suveränt bra!
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du verkar vara otroligt smart, klok och snäll och är inte sen att ryta ifrån när det behövs, på ett konstruktivt sätt. Du är snygg och verkar ha hittat din drömprins :)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

"Minst ett par år.." - Jo, sen början av min bukebegynnelse. Åtminstone i 11 år nu alltså ;-) "Förr" när jag var riktigt aktiv på buke så blev det ramaskri när jag bytte för några timmar! Blev tvungen att byta tillbaka helt enkelt! :D
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Att du har ett härligt nick o avatar. Du har en häst och jag har för mig att du brukar skriva bra inlägg :)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Har hund och en lite läskig avatar.
Fy vad dålig koll jag har!
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Ja, båda rätt :-)

Du kommer från Norrland, är vän med aningsfull. Gjort en imponerande viktnedgång.
Skriver klokt och genomtänkt.
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Brutna fötter var det ja, vet också att du har haft otur med dina hästar, men nu verkar de ha hittat en riktigt trevlig liten brun irländare! Har två (?) hundar, är gift har ganska kort hår vill jag minnas :crazy:

Sparrisen; mjo bytte namn för några år sedan, har dock inte varit så aktiv på sistone heller ;)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Ja, två hundar är rätt och liten brun häst som dock är svensk.
Håret växer som ogräs och måste nog snart räknas som långt igen :-P

Du rider fälttävlan och har en skitfrän jättehäst som hoppar hus. Om du inte sålt den för visst va den till salu?
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Har en jättefin irländare (nåt liknande iaf?) som du rider fälttävlan på bland annat. Bor i Östergötland. Verkar genomtrevlig och snäll i största allmänhet! :)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Attans hår till och växa;)
Jo det stämmer! Den är inte såld än, tyvärr. Dock har jag den inte kvar hemma heller, så man får väl säga att jag i praktiken är hästlös, i alla fall O_o ;)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Dig vet jag inget av. förutom att jag känner igen ditt namn ifrån trådar på hästgrenar (??) som jag spanat igenom , men överlag hänger vi nog inte i samma trådar.
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Dig vet jag inte mycket om (herregud vad dålig koll jag har på alla :o) mer än att ett snabbt snokande avlsöjar att du verkar gilla lektrådar ;)
Jag skulle också tro att du har hund och är ganska hundkunnig.
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du verkar vara otroligt smart, klok och snäll och är inte sen att ryta ifrån när det behövs, på ett konstruktivt sätt. Du är snygg och verkar ha hittat din drömprins :)

Åh men vad rar du är, det var en väldigt snäll beskrivning :)

[Bortse från detta]
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Har ingen koll alls, mer än att jag har för mej att du har en ponny..:o

Mvh Domino_s
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du har ett sto som var rätt så rund om magen förra året och som var halt på alla möjliga ben ett tag.
Sen vet jag faktiskt inte så mycket mer.
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Jag vet att du har en supersöt ragdoll, är medryttare (?) och verkar vara en väldigt snäll och trevlig person!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Finns det någonstans i datorn där man kan ändra så att vid radbyte de små bokstäverna fortsätter automatiskt? Inte ändrar till stor...
Svar
6
· Visningar
394
Senast: Rie
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 733
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
186
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 918

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hög matskål
  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp