@snorp Så roligt att höra :) Jag bodde i norrbotten då och hade ingen i min direkta närhet, lite tråkigt. Hade varit roligt att känna fler av samma ras då man själv hade en. Speciellt då jag var ute och rännde på utställningar :)

Det är alltid roligt att träffa fler av den ras man har eller är extra svag för :love:
 
Har fått inse att det inte kommer bli hund till sommaren. Tiden kommer inte finnas där denna sommaren till att hålla efter en liten valp... Kommer få satsa på tidigast 2020 istället...
 
Har fått inse att det inte kommer bli hund till sommaren. Tiden kommer inte finnas där denna sommaren till att hålla efter en liten valp... Kommer få satsa på tidigast 2020 istället...
Tråkigt att behöva vänta... är så segt! Men bättre att det blir bra när det blir ändå :)
 
Valp blir det inte, men hund ska jag ha under 2019 :bump: Tittar på omplaceringar redan nu, men planerar att köpa till våren när rätt hund dyker upp :)

(Förr var ju dessa trådar även för omplaceringar, så blev en liten kapning här :angel: )
 
Senast ändrad:
Val blir det inte, men hund ska jag ha under 2019 :bump:
Ja jag tror betydligt mer på hund än val som husdjur! :D ;)


(Förr var ju dessa trådar även för omplaceringar, så blev en liten kapning här :angel: )
Ja det är lustigt med de här evighetstrådarna, det blir lite viskleken-känsla över titlarna på dem. Klart nya omplaceringar får vara med också!
 
Ja jag tror betydligt mer på hund än val som husdjur! :D;)



Ja det är lustigt med de här evighetstrådarna, det blir lite viskleken-känsla över titlarna på dem. Klart nya omplaceringar får vara med också!
Haha, tack! Hann gå in och korrigera :D

Tack! Är så taggad, så glad om jag får skriva av mig :bump: har drömt om hund länge, men iom jobbyte i februari kan det äntligen bli verklighet!
 
Fel tråd!

Fast jag kan ju tillägga att jag just nu passar två extra boxrar medan min uppfödare är iväg och parar tiken som vi kanske ska ha valp efter! Så nu blir det att hålla alla tummar och tassar.
 
När unghunden jag var intresserad av att köpa blev såld till någon annan så la jag ner planerna på en till hund under nästa år. Dock har min man börjat prata om att han vill köpa en till hund, så det kanske blir en valp 2019 ändå.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag kan inte hålla mig... måste smygstarta en tråd till nästa år. Jag kan inte vara den enda som redan nu har planer tänker jag. Från...
98 99 100
Svar
1 980
· Visningar
192 258
Senast: Asko
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 513
Senast: Imna
·
Hundavel & Ras Nu börjar det äntligen vara dags för valpköp! Jag har länge (3 år) letat efter en till tollare, har på dessa år känt att det bara har...
Svar
2
· Visningar
3 743
Senast: Ciindy
·
Hundavel & Ras Hej allihopa! Jag har hängt runt här på Buke i ganska många år, men har aldrig kommit mig för att faktiskt skriva någonting. Nu är...
Svar
4
· Visningar
1 178
Senast: Eina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Tälta med hund
  • Bra och smakligt blötfoder?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp