Helt underbarVisa bifogad fil 190817
Ni är det fullt ös! Sex veckor gamla idag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt underbarVisa bifogad fil 190817
Ni är det fullt ös! Sex veckor gamla idag!
Hur har det gått idag?Ja fruktansvärt är detMen har fått mer besked nu och operationstid imorgon. Det verkar som att prognosen är väldigt god och han ska kunna bli återställd och fortsätta vara den aktiva hunden han är
Har varit så orolig om det ens skulle kunna gå att göra något, så det känns ju ändå bra mitt i det hela
Kl
Tack för alla hållna tummar och tassar!![]()
Tack!!Helt underbar![]()
Operationen har gått bra!Hur har det gått idag?
Åh så skönt!!!!Operationen har gått bra!Han ska kunna bli fullt återställd
Han blir dock kvar över natten, så det känns i hjärtat
Men han är i trygga händer
![]()
Sååå så skönt! Vilken mardrömOperationen har gått bra!Han ska kunna bli fullt återställd
![]()
Ja jätteskönt!Sååå så skönt! Vilken mardrömFår man fråga vad som hände?
Men så olyckligt!! Stackars liten, vilken chock!Ja jätteskönt!![]()
På promenaden så slängde jag iväg en godbit som jag brukar göra ibland och han hoppade för att fånga den i luften istället och missbedömde helt och landade helt fel. Han hoppade inte ens högt. Sån jäkla otur![]()
Vilken oerhörd otur! Men återigen så skönt att det ser ut att bli full återhämtningJa jätteskönt!![]()
På promenaden så slängde jag iväg en godbit som jag brukar göra ibland och han hoppade för att fånga den i luften istället och missbedömde helt och landade helt fel. Han hoppade inte ens högt. Sån jäkla otur![]()
Jag hade valt att behålla den som är mer självständig. De som vill "hålla mamma i handen" har noh ett större behov av att få upptäcka världen på egen tass. Är den kvar är risken att den hamnar i mammas skugga och inte blir så framåt som den hade kunnat bli.Tack!!
Nu verkar det vara ytterligare en intresserad, så det blir nog "bara" en till mig.
Men jag känner mig som en bödel, att välja bort en!
En av dem är mer bunden till sin mamma och den andra är mer självständig, men båda är så glada och kärvänliga som bara valpar kan vara!
Den som är lite mer mammig tycker också om att vara i knäet. Det är så lätt att fästa sig vid dem.![]()
Är så blödig så jag hade behållt den mammigaTack!!
Nu verkar det vara ytterligare en intresserad, så det blir nog "bara" en till mig.
Men jag känner mig som en bödel, att välja bort en!
En av dem är mer bunden till sin mamma och den andra är mer självständig, men båda är så glada och kärvänliga som bara valpar kan vara!
Den som är lite mer mammig tycker också om att vara i knäet. Det är så lätt att fästa sig vid dem.![]()
Jag vet!Är så blödig så jag hade behållt den mammiga![]()
Operationen har gått bra!Han ska kunna bli fullt återställd
![]()
Jösses vilken resa!!På lördag åker vi 65 mil upp (och lika mycket ner) för att får vi träffa vår nya familjemedlem! Valparna är då 6 veckor på dagen. Pappan kommer på besök också, så det blir kul att få träffa honom. Men mest spännande ska det bli att se vem vi fastnar för!
Jösses vilken resa!!
Stannar ni över? Det där kör man väl inte på en dag?
Ah, hade tagit den som var en haneJag vet!
Men nu har hon ändrat sig lite och det är mer fart och fläkt. Istället har den andra blivit mer kontaktsökande.
Ahh...
Jobbigt!![]()