Fast du kanske?![]()
Jag ska för fasen ha TVà barn. Enough is enough
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast du kanske?![]()
Nu nÀr du ÀndÄ Àr igÄng sas kan du ju skaffa valp medJag ska för fasen ha TVà barn. Enough is enough![]()
Nu nÀr du ÀndÄ Àr igÄng sas kan du ju skaffa valp med![]()
Nu nÀr du ÀndÄ Àr igÄng sas kan du ju skaffa valp med![]()
Eeexakt! En Iso-valp Àr nog precis vad du behöver!Exakt, du behöver ju inte ta tvÄ valpar ocksÄ @Sleepan, bara en![]()
Har du inte lÀrt dig nÄgot ? Man ska inte ta 2 frÄn samma kullJag ska för fasen ha TVà barn. Enough is enough![]()
Har du inte lÀrt dig nÄgot ? Man ska inte ta 2 frÄn samma kull![]()
![]()
Det var inte enligt plan![]()
Jamen dĂ„ Ă€r man ju hemma ledig! (sa folk till mig nĂ€r jag fick barnâŠ)Jag ska för fasen ha TVĂ barn. Enough is enough![]()
jag Àr ocksÄ sugen pÄ valp, men velar mellan 2 raser. ( helt olika) ena finsk lapphund och andra staffordshire,![]()
sÄ kikar runt bland olika uppfödare i nÀromrÄdet.
Jo har förtsÄtt att de kan vara hehe lite ljudiga av sig.VÀlj staffe eller köp PeltorkÄpor samtidigt som lapphundsvalpen.Trevliga hundar men hu vilka gÀlla, genomtrÀngande skall...
Jag röstar sÄklart pÄ finsk lapphund.jag Àr ocksÄ sugen pÄ valp, men velar mellan 2 raser. ( helt olika) ena finsk lapphund och andra staffordshire,![]()
Nu har jag inte barn men Otis Àr 5 mÄnader och min systerson Àr 6 mÄnader. Huuu sÀger jag att ha valp och nyfödd bÀbis samtidigtMin hane ska para i vÄr nÀr den tilltÀnkta tiken löper och jag vill nog gÀrna ta en valp. TÀnker att det passar perfekt med förÀldraledigheten som pÄbörjas nÄgon gÄng i mars-april precis som ni diskuterat hÀr uppe![]()
Ja det kan nog slÄ Ät bÄda hÄllNu har jag inte barn men Otis Àr 5 mÄnader och min systerson Àr 6 mÄnader. Huuu sÀger jag att ha valp och nyfödd bÀbis samtidigt. Men det Àr jag det! För andra passat det sÀkert.
FörstÄr absolut det! Valp efter tilltÀnkt hund blir ju nÀr det blir.Ja det kan nog slÄ Ät bÄda hÄllmen detta blir min enda chans att fÄ en valp efter min hane och han sjÀlv var en vÀldigt lugn och beskedlig valp sÄ kan ju hoppas att detsamma gÀller en avkomma
![]()
Oj hur kommer det sig att du vÀljer mellan sÄ olika raser?jag Àr ocksÄ sugen pÄ valp, men velar mellan 2 raser. ( helt olika) ena finsk lapphund och andra staffordshire,![]()
Har haft staffordshire förut, Men Àven sugen pÄ att byta ras dÀrav suget efter finsk lapphund.Oj hur kommer det sig att du vÀljer mellan sÄ olika raser?
Jag röstar pÄ lapphund dom Àr ju gudasöta som valpar![]()