Bukefalos 30 Är!

Jag har ju vĂ€ntat hela Valp 2025-trĂ„den men det har inte klaffat, men Ă€r ”pĂ„ kĂ¶â€ hos min drömuppfödare Ă€n sĂ„ hoppas sĂ„klart pĂ„ att det klaffar i Ă„r! Jag dristade mig till och med till att Ă€ven anmĂ€la intresse för fodertik och inte bara köpa, en vĂ€n har haft fodertik frĂ„n den uppfödaren och tyckte det var vĂ€ldigt trevligt och lĂ€ttjobbat. Vi har 6h resa men det bör vara görbart.

jag Àr ocksÄ sugen pÄ valp, men velar mellan 2 raser. ( helt olika) ena finsk lapphund och andra staffordshire, :angel: :nailbiting: sÄ kikar runt bland olika uppfödare i nÀromrÄdet.

Min hane ska para i vĂ„r nĂ€r den tilltĂ€nkta tiken löper och jag vill nog gĂ€rna ta en valp. TĂ€nker att det passar perfekt med förĂ€ldraledigheten som pĂ„börjas nĂ„gon gĂ„ng i mars-april precis som ni diskuterat hĂ€r uppe 😅

Min hane ska para i vĂ„r nĂ€r den tilltĂ€nkta tiken löper och jag vill nog gĂ€rna ta en valp. TĂ€nker att det passar perfekt med förĂ€ldraledigheten som pĂ„börjas nĂ„gon gĂ„ng i mars-april precis som ni diskuterat hĂ€r uppe 😅
Nu har jag inte barn men Otis Àr 5 mÄnader och min systerson Àr 6 mÄnader. Huuu sÀger jag att ha valp och nyfödd bÀbis samtidigt :rofl:. Men det Àr jag det! För andra passat det sÀkert.

Nu har jag inte barn men Otis Àr 5 mÄnader och min systerson Àr 6 mÄnader. Huuu sÀger jag att ha valp och nyfödd bÀbis samtidigt :rofl:. Men det Àr jag det! För andra passat det sÀkert.
Ja det kan nog slĂ„ Ă„t bĂ„da hĂ„ll 😬 men detta blir min enda chans att fĂ„ en valp efter min hane och han sjĂ€lv var en vĂ€ldigt lugn och beskedlig valp sĂ„ kan ju hoppas att detsamma gĂ€ller en avkomma 😅

Ja det kan nog slĂ„ Ă„t bĂ„da hĂ„ll 😬 men detta blir min enda chans att fĂ„ en valp efter min hane och han sjĂ€lv var en vĂ€ldigt lugn och beskedlig valp sĂ„ kan ju hoppas att detsamma gĂ€ller en avkomma 😅
FörstÄr absolut det! Valp efter tilltÀnkt hund blir ju nÀr det blir.

jag Àr ocksÄ sugen pÄ valp, men velar mellan 2 raser. ( helt olika) ena finsk lapphund och andra staffordshire, :angel: :nailbiting: sÄ kikar runt bland olika uppfödare i nÀromrÄdet.
Oj hur kommer det sig att du vÀljer mellan sÄ olika raser?
Jag röstar pÄ lapphund dom Àr ju gudasöta som valpar :)

Liknande trÄdar

• Valp 2027
  • HĂ€stvalet 2026 – vilken hĂ€stpolitik stĂ„r du nĂ€rmast?
  • Det bĂ€sta med sommaren 2026
  • MĂ„l och planer 2026

HĂ€stnyheter

Bukefalos, Radannonser

AllmÀnt, Dagbok

Barn

Hund

• Barmarksdrag/canicross
  • Valp, tips och rĂ„d

Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar