Åh nu är jag så taggad på valundersökningen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du slipper ju leva i ett vänsterstyre. Det är en katastrof.SD ner 3,3% och regeringsskifte enligt SVT:s VALU, snälla gode gud låt detta stämma!
Du slipper ju leva i ett vänsterstyre. Det är en katastrof.
Jag tror tyvärr vänster kommer vinna. Folk i det här landet verkar älska höga skatter, invandring som inte fungerar, gängkriminalitet, drivmedelskostnader på över 30 kr, företag som flyttar ifrån landet, avfolkning av landsbygden, skjutningar varje dag och gulla med grova brottslingar. Icke att förglömma ta in så mycket kvinnofientliga kulturer som möjligt.Enig. Men inget är i närheten av klart än.
Vad hindrar dig?Snart dags att lämna landet.
Jag tror tyvärr vänster kommer vinna. Folk i det här landet verkar älska höga skatter, invandring som inte fungerar, gängkriminalitet, drivmedelskostnader på över 30 kr, företag som flyttar ifrån landet, avfolkning av landsbygden, skjutningar varje dag och gulla med grova brottslingar. Icke att förglömma ta in så mycket kvinnofientliga kulturer som möjligt.
Detta patetiska land. Önskar jag kunde flytta.
Vad jag minns så brukar alltid SD och M ligga lite lägre i Valu än vad deras resultat sen blirSverigedemokrater är väl inte kända för att vilja samarbeta med SVT, så varför skulle de svara på Valu?
Familj. Men kanske en dag.Vad hindrar dig?