Bukefalos 30 år!

Jag blir så glad av att se Henrik Ekengren Oscarsson i SVTs valvaka ❤️
Han verkar verkligen älska sitt jobb, och kan förmedla sina kunskaper om valundersökningar med enkla uttryck och tydlighet. Sist hade ”han” (snarare undersökningen) fel men han var duktig då med på att förklara hur det kan bli så. Det är så kul med duktiga personer som har hittat helt rätt i sin yrkesroll.

Jag vågar verkligen inte ta ut något i förskott efter förra valet, men jag hoppas så innerligt att detta står sig.
Jag är lite rädd att SD kommer öka dock pga känns som att de är mer motvilliga än andra att svara på valundersökningen?

De ringde just från vårt 'syskonverk' och de tittar också på valvakan. De skrattade när de hörde vår tv genom telefonen

Snart dags att lämna landet.
Enig. Men inget är i närheten av klart än.
Jag tror tyvärr vänster kommer vinna. Folk i det här landet verkar älska höga skatter, invandring som inte fungerar, gängkriminalitet, drivmedelskostnader på över 30 kr, företag som flyttar ifrån landet, avfolkning av landsbygden, skjutningar varje dag och gulla med grova brottslingar. Icke att förglömma ta in så mycket kvinnofientliga kulturer som möjligt.

Detta patetiska land. Önskar jag kunde flytta.

Snart dags att lämna landet.

Jag tror tyvärr vänster kommer vinna. Folk i det här landet verkar älska höga skatter, invandring som inte fungerar, gängkriminalitet, drivmedelskostnader på över 30 kr, företag som flyttar ifrån landet, avfolkning av landsbygden, skjutningar varje dag och gulla med grova brottslingar. Icke att förglömma ta in så mycket kvinnofientliga kulturer som möjligt.

Detta patetiska land. Önskar jag kunde flytta.
Vad hindrar dig?

Jag har för mig att Valun inte är rakt av vad folk har svarat utan siffrorna som presenteras viktas för att kompensera för att vissa partier "brukar" visas lägre. Någon som har koll på om det stämmer?

Liknande trådar

• Jag går och fiskar (Ulvlek)
  • Secret Easterbunny 2026
  • Ni med erfarenhet av kuratorer
  • Marknad i byn (Ulvlek)

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Rintränings- och utställningstråd
  • Valpkull!