Jag kan inte förstå hur så många tycker det är ok med V som är infiltrerade till öronen av terrorister samt är extremt antisemitiska samtidigt som man hatar SD som inte är i närheten av Vs extremism.
Jättekonstigt faktiskt, håller med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan inte förstå hur så många tycker det är ok med V som är infiltrerade till öronen av terrorister samt är extremt antisemitiska samtidigt som man hatar SD som inte är i närheten av Vs extremism.
Jag har också ungdomar i bekantskapskretsen som inte studerar pga oro för studieskulder.Ja i teorin kanske. I praktiken finns det faktorer som gör att alla inte kan eller vill plugga vidare (tänker eftergymnasial utbildning nu). Tidigare skolmisslyckanden, långvarig sjukdom, ekonomi (inte möjlighet att leva på studiestöd), brist på uppmuntran och stöd eller personens egna motivation och intressen, till exempel.
Jag bryr mig inte om vad du eller andra tycker. Vem som helst kan se vilka som står för merparten av brottsligheten. Inte är det Kalle Svensson från Ängelholm iaf.
De pratar om att sd är nazister när det är i V de riktiga nassarna är. De som hatar judarna och vill se dem utplånas. De som hyllar AH är de som sympatiserar med vänstern. Inte är de hos sd.Jättekonstigt faktiskt, håller med
De pratar om att sd är nazister när det är i V de riktiga nassarna är. De som hatar judarna och vill se dem utplånas. De som hyllar AH är de som sympatiserar med vänstern. Inte är de hos sd.
Jag förstår verkligen inte.
De pratar om att sd är nazister när det är i V de riktiga nassarna är. De som hatar judarna och vill se dem utplånas. De som hyllar AH är de som sympatiserar med vänstern. Inte är de hos sd.
Jag förstår verkligen inte.
Oavsett hur man ställer sig kring landrättigheter i området kan man inte blunda för att Israel under de senaste tre åren genomfört ett regelrätt folkmord på palestinier och mördat i storleksordningen minst 100 000 människor varav en stor del barn, det är inte propaganda utan vad oberoende organisationer kommit fram till och vetenskapligt granskat och publicerat. Man kan inte blunda eller vända ryggen till detta, inte om man vill kalla sig människa, åtminstone inte i mina ögon.Helt fruktansvärt det judarna en gång varit med om, skulle inte ha samvete att rösta på ett sånt parti. Man såg ju hur V-tjejen som hotade SD-tjejen såg sjuk ut i blicken. Absolut inte frisk.
Oavsett hur man ställer sig kring landrättigheter i området kan man inte blunda för att Israel under de senaste tre åren genomfört ett regelrätt folkmord på palestinier och mördat i storleksordningen minst 100 000 människor varav en stor del barn, det är inte propaganda utan vad oberoende organisationer kommit fram till och vetenskapligt granskat och publicerat. Man kan inte blunda eller vända ryggen till detta, inte om man vill kalla sig människa, åtminstone inte i mina ögon.
För att V som parti är varken extremistiska eller antisemitiska. De driver inte en politik som bygger på judehat.
Rasism, antisemitism och islamofobi är själva grunden för att SD ens existerar och genomsyrar varenda politisk fråga som de driver, och allt som de under den avgående regeringen har fått igenom. Det är skillnaden!
Din verklighetsuppfattning är riktigt skev. Känn lugnet, du kommer inte behöva bära slöja.Får islamiseringen fäste ännu mer blir det inte roligt för oss att leva under sharialagar. Jag som helsvensk tänker fan inte bära slöja för en religiös lag kommer hit. Jag hoppas verkligen att det inte blir så.
Din verklighetsuppfattning är riktigt skev. Känn lugnet, du kommer inte behöva bära slöja.
Jag tror inte alla fattat det, för då hade det inte varit sånt tjat om hur dyrt bränslet blir med rödgröna.Att rabatten på fossila drivmedel försvinner vet ju alla redan, det var ju inte ens avhängt vem som vunnit ! Så den anledningen är inte beroende (NU) för vem som vann...
Men absolut om du tycker det är bättre att MP nu vill höja drivmedel med 6 kr (utöver rabatterna som försvinner) är något som jag mest troligt kommer kunna fråga om om det blir verklighet...
Du vet att vi har något som heter grundlagar? De går inte att ändra i en handvändning direkt.Läs avhandlingen av Egyptson så får vi se vem som är rejält naiv. Är ju intressant att du vet mer än honom. Nä det kommer jag verkligen aldrig göra. Jag bestämmer över mitt eget liv. Med det sätter jag punkt för denna naiva tråd och tar paus härifrån som jag behöver och nu sömn. Blir lite knasiga tider när man är hemma förkyld.
Jättegalet. Ännu läskigare är det att islamiseringen har infiltrerats i Sverige ännu längre än jag trodde! Såg precis en film av Egyptson som skrivit en avhandling, om att infiltrationen började redan under 80-talet med Centern, sen 90-talet genom sossarna och han tyngde på att detta måste bromsas NU då demokratin är hotad här. Får islamiseringen fäste ännu mer blir det inte roligt för oss att leva under sharialagar. Jag som helsvensk tänker fan inte bära slöja för en religiös lag kommer hit. Jag hoppas verkligen att det inte blir så.
För att hans avhandling är ju något att hänga i granen... Såg själv när han la fram den, bland det sjukaste jag sett i akademiska sammanhang. Tycker fortfarande det är orimligt att den godkändes.Läs avhandlingen av Egyptson så får vi se vem som är rejält naiv. Är ju intressant att du vet mer än honom. Nä det kommer jag verkligen aldrig göra. Jag bestämmer över mitt eget liv. Med det sätter jag punkt för denna naiva tråd och tar paus härifrån som jag behöver och nu sömn. Blir lite knasiga tider när man är hemma förkyld.
SD har företrädare som vill att vanliga muslimer slutar vara muslimer, det handlar inte om islamism. De kan inte se skillnad. I övrigt blir jag ledsen över att du är så rädd, det låter väldigt jobbigt, men kan du ens se något tecken på att sharialagar skulle införas i Sverige? Har riksdagen på något sätt gått åt det hållet?Det SD vill förhindra är inte islam= religion. Utan islamiseringen =ideologi av Sverige! Islamiseringen har pågått här sedan 80-talet och tar över alltmer! Egyptson säger att det är bråttom att säkra Sveriges demokrati som förmodligen nu gick i stöpet detta val när naiva röstade på vänster sida. Jag som helsvensk har inte lust att börja leva under sharialagar faktiskt. Men men, bara hoppas det dröjer innan det blir verklighet, hitills har ju filtrationen pågått under 40 år och ännu inte kommit längre men vid nästa val är det förmodligen helt kört.
Det var inte en sådan som brutalt överföll och våldtog den 9 åriga flickan i grannsamhället heller....
Jag funderar på att sätta mig i skolbänken igen. Jag kan vara okej med mer lån, men just oron om hur arbetsmarknaden kommer se ut om 2-5 år för mig orolig för att kunna få jobb!Jag har också ungdomar i bekantskapskretsen som inte studerar pga oro för studieskulder.
Det viktiga är att försöka vara så sann man kan, oavsett om det är Gaza, UK eller här i Sverige där vi nu har ett samhälle som gått så långt att 13-14-åringar tar på sig och utför beställningsmord, att välja att inte låtsas om det är att ta på sig ett eget ansvar för utvecklingen.Tänk om inget av det behövde funnits eller finnas. Varför ska människan bete sig såhär? Helt galet.
Jo, så är det ju. Men jag tycker att det ser ut som irrationell beröringsskräck. Och på kommunnivå finns det, enligt Svt, 22 kommuner där v och c samarbetar.Centern är en gammal folkrörelse. Motståndet mot V är mångårigt och sitter i ryggmärgen på en stor del av medlemskåren. Ingen kosmetika utan en stark övertygelse i medlemskåren. Vet själv åtminstne ett halvdussin personer som skulle lämna orgaisationen om det blev regering med v.