Bukefalos 28 år!

Var f*n är mina mail??

mandalaki

Trådstartare
Har outlook express och det verkar ha fått spunk sen 1-2 dygn. Jag ser inte mailen jag får. Outlook tar emot alla mail - men de hamnar inte i inkorgen, jag hittar dem ingenstans.

När jag skickar till mig själv för att testa använder jag sedan sökfunktionen och får träff i Skickat men inte i Inkorgen.

Jag har försökt ändra sorteringsordningen på alla möjliga sätt för att kolla om jag gjort nåt misstag där, men ingen händer.

Senast mottagna mail just nu är ett par veckor gammalt, trots att jag både tagit emot och läst massor av mail sen dess. Men inte heller dem ser jag.

Några idéer?:cry:
 
Sv: Var f*n är mina mail??

Ta bort ditt konto och lägg in det igen. Det funkade för mig.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
15 402
Senast: Badger
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
36 753
Senast: Hedinn
·
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
55 190
Kropp & Själ Hur får man en anhörig som de senaste åren (ca fem) inte riktigt fullt ut klarat av att ta hand om sig själv att förstå behovet av hjälp...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 564

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp