Bukefalos 28 år!

Varför öppnas inte .pdf-filen?

evis

Trådstartare
Har bekymmer med att öppna en pdf-fil, (laddar hem från travsport.nog -hingstkatalog kallblod 05) - men när jag hämtat hem den och klickar på öppna så öppnas inte filen, timglaset kommer fram men försvinner och datorn är nöjd och glad men ingen "hingstkatalog"?
Vad ska jag göra?

*förstår sej inte mycket på datorer*
 
Sv: Varför öppnas inte .pdf-filen?

Vi har acrobat reader så det ska inte vara det som är bekymret *förstår inte*
 
Sv: Varför öppnas inte .pdf-filen?

Startas Acrobat reader? Isf kan det vara så att Reader frågar om du ska uppdatera men den rutan har försvunnit så den inte syns. Testa tryck alt+Tab (knapparna) och se om du får fram någon sådan ruta.
 
Sv: Varför öppnas inte .pdf-filen?

Nej, Acrobat Reader startas inte. (ingen fråge-ruta nej)
 
Sv: Varför öppnas inte .pdf-filen?

hm, vi kanske inte ens HAR acrobat reader, laddar hem nu, får se om det funkar sen....
 
Sv: Varför öppnas inte .pdf-filen?

Kolla så att nppdf32.dll ligger i plugins-katalogen i internet explorermappen!
 
Sv: Varför öppnas inte .pdf-filen?

Ladda ner acrobat reader och installera det. Fungerar det inte då så har windows klappat ihop (om ni inte använder macintosh) och då brukar det vara bra med omformatering.
 
Sv: Varför öppnas inte .pdf-filen?

Elajten skrev:
Ladda ner acrobat reader och installera det. Fungerar det inte då så har windows klappat ihop (om ni inte använder macintosh) och då brukar det vara bra med omformatering.

Om en installation inte fungerar kan du ju inte jämföra det med att "windows har klappat ihop"!!
Men det är klart, det är ju den enklaste metoden om man inte vet vad man ska leta efter
:angel:
 
Sv: Varför öppnas inte .pdf-filen?

Bubben skrev:
Om en installation inte fungerar kan du ju inte jämföra det med att "windows har klappat ihop"!!
Men det är klart, det är ju den enklaste metoden om man inte vet vad man ska leta efter
:angel:

Windows brukar oftast ha klappat ihop när sådana fel uppstår. att laga windows är bara slöseri med tid och det blir aldrig riktigt bra. Det är liksom en tillfällig lösning bara. Windows är ett jävligt instabilt OS. Ett fel sen är dominoracet igång. Formatering brukar behövas varannan månad ändå med dagligt bruk och bredbandsuppkoppling då windows är självdestruktivt
 
Sv: Varför öppnas inte .pdf-filen?

Elajten skrev:
Windows brukar oftast ha klappat ihop när sådana fel uppstår. att laga windows är bara slöseri med tid och det blir aldrig riktigt bra. Det är liksom en tillfällig lösning bara. Windows är ett jävligt instabilt OS. Ett fel sen är dominoracet igång. Formatering brukar behövas varannan månad ändå med dagligt bruk och bredbandsuppkoppling då windows är självdestruktivt

Jo, det är klart om du aldrig patchar dit OS beter det ju sig så, vilket du skrev i en annan tråd!
 
Sv: Varför öppnas inte .pdf-filen?

Bubben skrev:
Jo, det är klart om du aldrig patchar dit OS beter det ju sig så, vilket du skrev i en annan tråd!

har testat både att patcha och inte patcha, samma resultat fast stabilare maskin UTAN patchning, samt mer prestanda.

Alla Windows jag testat på 40 olika datorer har varit likadana, alla jag känner har samma problem. Bara inse att Windows ÄR skit och kommer ALDRIG att bli stabilt hur mycket du än uppdaterar och patchar skiten.
Plus att du har skaffat en dator för att använda den, inte för att serva den med en massa patchningar och uppdateringar hela tiden...eller hur?? Tyvärr så kräver en pc så mycket underhåll för att fungera tillfredställande.
 
Sv: Varför öppnas inte .pdf-filen?

*lånar knapp*

Jag har ett linande problem, bara det att jag inte får upp någon pdf-fil öht! Är det någon här som vet hur man lagar windows XP? Har inte lust eller ork att tömma hela burken, har för mycket saker i den för tillfället.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 655
Kropp & Själ Idag hade jag en skitdag på jobbet. Första mötet blev inte som önskat, och i frågor som är viktiga för mig så var vi inte alls överens...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 913
Senast: Thaliaste
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 583
Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 205
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Skäller på andra hundar
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp