Varför utbootad titt som?????

P

Paso

Blir tokig snart.

Sitter tex och ska svara på PM eller göra ett inlägg.

Tja, när man ska förgranska så kommer det upp att man inte får se sidan eller att man måste logga in etc etc.

Jag ÄR ju inloggad ju.

Vad gör jag alternativt siten för feeeeeel???

Antagligen något simpelt som min hjärna inte kopplar efter en lång
knappanatt. :smirk:
 
Sv: Varför utbootad titt som?????

Paso skrev:
Blir tokig snart.

Sitter tex och ska svara på PM eller göra ett inlägg.

Tja, när man ska förgranska så kommer det upp att man inte får se sidan eller att man måste logga in etc etc.

Jag ÄR ju inloggad ju.

Vad gör jag alternativt siten för feeeeeel???

Antagligen något simpelt som min hjärna inte kopplar efter en lång
knappanatt. :smirk:


Man loggas ut automatiskt efter en viss tid... Kryssa i "Kom ihåg mig" när du loggar in.
 
Sv: Varför utbootad titt som?????

"Kom ihåg"-knappen är ju värdelös, iaf på min dator.....den fungerar ju inte! Jag har istället tagit för vana att kopiera alla inlägg/pm jag skriver OM jag blir urloggad eller ett annat felmeddelande kommer upp.

//Alice
 

Liknande trådar

Tjatter Hela Buke bakar -julspecial! Årets julupplaga av Hela Buke bakar har celebert besök i form av de ökända brittiska domarna Paul...
47 48 49
Svar
977
· Visningar
31 379
Hästmänniskan Behöver egentligen bara skriva av mig lite... Att det ska vara så svårt att hitta rätt stall som inhyrning. Skriver ”rätt”, för många...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
10 945
Senast: svea
·
Relationer Alltså... min bonusmamma. Jag blir så trött på henne ibland. Hon tycker att jag och min bror kan dela rum (vi är totala motsatser till...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 705
Senast: a1agnlju
·
Hästmänniskan Hej! Jag är en fjortonåring (snart 15) från norra Sverige som skulle behöva lite bra tips och svar kring ett litet problem jag har...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 788
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp